רצות קדימה: מרוץ שליחות של נשים משפיעות לרגל יום האישה



מרוץ מיוחד תחת השם "תעבירי את זה הלאה", בו קחו חלק נשים ירושלמיות רבות המייצגות תחומים ומעגלים של נוכחות נשית ירושלמית. בין המשתתפות במרוץ: מרים פרץ, כרמלה מנשה, עדינה בר שלום, טלי כהן פרץ, מקסין פסברג ובליינש זבדיה

עיריית ירושלים קיימה אתמול (א') מרוץ מיוחד תחת השם "תעבירי את זה הלאה" וזאת לציון יום האישה הבינלאומי.  בין המשתתפות במרוץ: מרים פרץ, כרמלה מנשה,  עדינה בר שלום, טלי כהן פרץ, מקסין פסברג ובליינש זבדיה. 

קרדיט צילום: אלי בניטה

מדובר במרוץ שליחות, בו לקחו חלק נשים ירושלמיות רבות המייצגות תחומים ומעגלים של נוכחות נשית ירושלמית. המשתתפות במרוץ הציגו שלטים עם מסרים של שוויון מגדרי ומלחמה באלימות כלפי נשים, במטרה להזכיר לציבור כולו שמדובר במלחמות שעודן נמשכות ושיש להעלות אותן על סדר היום הציבורי.

המרוץ נפתח בהצגת התערוכה "מאשת חיל ועד לוונדרוומן – המאבק לשוויון מגדרי לאורך הדורות" בכיכר ספרא, עבר דרך בית הנשיא והסתיים במתחם התחנה הראשונה. התערוכה, הכוללת איורים ועיצובים, מבטאת את ערכי המחלקה לפיתוח מנהיגות וקידום נשים ומספרת את סיפורן של נשים שלחמו, הובילו וקידמו שוויון זכויות וצדק לנשים לאורך הדורות.

צילום: אלי בניטה

בין הקבוצות שהשתתפו במרוץ: פורום מנהלות עיריית ירושלים יחד עם עולות חדשות, פורום ארגוני הנשים בירושלים, מנהלות בתי הספר הירושלמיות, קבוצת נשות רפואה, קבוצת בעלות עסקים ועצמאיות, אקטיביסטיות, ספורטאיות ועוד. המרוץ התקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

 צילום: אלי בניטה

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני נרגש לקראת מרוץ השליחות, שמתקיים לקראת יום האישה הבינלאומי ובו ייקחו חלק נשים משפיעות ממגוון תחומים. עיריית ירושלים תמשיך לפעול במגוון ערוצים לפיתוח מנהיגות נשית ולקדם את מעמדן של הנשים בירושלים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה