רפורמת הניקיון מגיעה גם לבית העלמין סמבוסקי



מבצע ניקיון החל בבית העלמין סמבוסקי הממוקם במורדות הדרומיים של הר-ציון. ראש העיר ליאון: "אני נחוש להפוך את ירושלים בכל פינותיה, לעיר הנקייה בישראל"

בהנחיית ראש העיר החל מבצע ניקיון  חסר תקדים בבית העלמין סמבוסקי הממוקם במורדות הדרומיים של הר-ציון. צוותי העירייה יצאו למקום והחלו במבצע הניקיון  של בית העלמין העתיק "סמבוסקי' שהקבורה האחרונה שהתבצעה בו היתה בשנת 1943. במהלך הניקיון פונו שם כ-20 טון אשפה באמצעות מנוף.

ראש העיר, משה ליאון, הנחה את אגף התברואה להמשיך לפעול בשטח ולבצע ניקיון באופן שוטף 3 פעמים בשבוע וכן את האגף לאכיפה ושיטור לקיים אכיפה שוטפת במקום.

צילום: דוברות עיריית ירושלים

מבצע הניקיון של בית הקברות החל לפני החגים, ולפי החלטת ראש העיר, המקום יתוחזק ע"י העירייה. ראש העיר ציין כי לאחר החגים תוצג תוכנית להציב מצלמות בשטח ,תאורה  ואכיפה מוגברת.


ראש העיר, משה ליאון, שמוביל את רפורמת הניקיון ברחבי העיר : "רפורמת הניקיון תגיע לכל מקום. אני נחוש להפוך את ירושלים בכל פינותיה, לעיר הנקיה בישראל. מזה עשרות שנים שבית העלמין סמבוסקי למרגלות העיר העתיקה הוזנח והפך לשטח לפינוי אשפה. דבר שמבייש את כולנו. וגם לשם הגענו. תכננו במדויק כדי לא לפגוע בקברים, השקענו מחשבה ותקציב, ועכשיו בית העלמין ראוי לכבודו. נמשיך בתהליך הזה בכל מקום בעיר. כן, זה יקח זמן, אבל אני מבטיח תוצאה שכולנו נהיה גאים בה ונהנה ממנה, כיאה לבירת ישראל'.

צילום: דוברות עיריית ירושלים
עיריית ירושלים ממשיכה לבצע ניקיון במרחב הציבורי ותמשיך לדאוג לניקיון עירנו בכל האמצעים הנדרשים לרווחת התושבים והאורחים המבקרים בה.
חג שמח ונקי, ומועדים לשמחה'.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה