ריסס מסיר שומנים על חיתול של מטופל סיעודי: כתב אישום נגד עובד בבית אבות בירושלים



על פי כתב האישום, הנאשם עבד בבית אבות לחולים סיעודיים, הנאשם ריסס מסיר שומנים על החיתול של אותו מטופל, כמו גם על מטלית שה שפשף לאחר מכן את פלג גופו התחתון של חסר הישע. כתוצאה מכך, למטופל נגרמו כוויות עמוקות

צילום: פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב ירושלים בן 58 בגין עבירות של חבלה בכוונה מחמירה והתעללות בחסר ישע.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רחל אהרוני-זאבי, הנאשם עבד בבית אבות ומעון לתשושים וחולים סיעודיים. במסגרת עבודתו הוא היה אחראי על מטופל סיעודי בן 53 המרותק לכיסא גלגלים ובשל נכותו נאלץ ללבוש חיתול במהלך היום ולהיעזר במטפל לעשות את צרכיו.

ביום 28.4.21 ביקש המטופל מהנאשם לסייע לו להיכנס לשירותים שבחדרו כדי שיוכל לעשות את צרכיו. הנאשם הכניס אותו לשירותים ויצא למסדרון הסמוך, שם ביקש מעובדת הניקיון מסיר שומנים. בהמשך, על פי כתב האישום, הוא נכנס לשירותים וריסס את מסיר השומנים על מטלית ניקוי וכן על החיתול של המטופל. לאחר מכן הוא שפשף את פלג גופו התחתון של המטופל במטלית הספוגה במסיר השומנים והלביש לו את החיתוך הספוג בחומר המסוכן. המטופל הרגיש בצריבה בגופו ואמר לנאשם ששורף לו. הוא סבל מתחושת צריבה ושריפה במשך מספר ימים עד שפונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. כתוצאה ממעשיו של הנאשם נגמרו לו חבלות חמורות וכוויות כימיות עמוקות.

 

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה