רוכב אופנוע נהרג בעקבות תאונה עצמית סמוך למחלף גבעת מרדכי



צוותי חובשים ופראמידיקם של מד"א שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו של הנהג במקום. לפי המשטרה, ככל הנראה מדובר בתאונת דרכים עצמית

צילום: יחזקאל איטקין

רוכב אופנוע כבן 25 נהרג הלילה (ראשון) בתאונת דרכים בשדרות מנחם בגין שבירושלים, סמוך ליציאה למחלף גבעת מרדכי. דיווח ראשוני על התאונה התקבל הלילה בשעה 04:37, צוותי חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום על מנת להעניק לו טיפול רפואי ראשוני נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע במקום. במקביל, הגיעו למקום כוחות משטרה. 

פרמדיק מד"א שנכח בזירה, שמיל דוד, סיפר כי "כשהגענו למקום ראינו חלקים מהאופנוע פזורים על הכביש כשהרוכב שכב מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה באזור הצמחייה שבצד הכביש. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו". 

מוטי דהן ושלום קליין חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום נתקלנו ברוכב אופנוע שסובל מפגיעה רב מערכתית וללא הכרה. למרבה הצער נקבע מותו בזירת התאונה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל. לדברי עוברי אורח רוכב האופנוע החליק ובעקבות כך נהרג במקום".

צבי יורוביץ מתנדב זק״א ירושלים שטיפל בזירה: ״מדובר ככה״נ בתאונה עצמית, רוכב אופנוע צעיר בן 27 שאיבד שליטה. כשהגעתי למקום ראיתי אופנוע זרוק בשיחים שבצידי הכביש ובסמוך שכב הרוכב כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים. פראמדיק מד״א אישר את מותו. מתנדבי זק״א ירושלים טיפלו בכבוד המת בזירה. גופת המנוח הועברה למכון אבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי, נסיבות האירוע נחקרות ע״י המשטרה.״


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה