רוכב אופנוע בן 21 נהרג בתאונת דרכים ברחוב יפו



איתמר הילמן ז"ל, נהרג אמש בתאונת דרכים קטלנית בדרך יפו, מותו נקבע בתום פעולות החייאה. הולך הרגל כבן 47 נפגע מהאופנוע באורח בינוני. המשטרה חוקרת את נסיבות התאונה

איתמר הילמן בן ה-21 נהרג הערב (שלישי) בתאונת דרכים קשה בדרך יפו בירושלים. צוות מד"א שהוזעק לזירה הקשה פתח במאמצי החייאה ופינה אותו לבית החולים במצב אנוש, אך תוך זמן קצר נקבע מותו. בתאונה נפצע הולך רגל בן 47 שנפצע באורח בינוני.

איתמר הלמן ז"ל | צילום: דוברות זק״א

הדיווח במוקד מד"א התקבל בשעה 20:08. חובשים ופרמדיקים שהגיעו למקום מצאו את איתמר כשהוא פצוע באורח אנוש ופתחו במאמצי החייאה וכן גבר כבן 47 שפצוע באורח בינוני.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א שמריהו ירט, סיפר: "שני הפצועים שכבו על הכביש, רוכב האופנוע היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, מיד התחלנו לבצע פועולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות, העלינו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הולך רגל, גבר בן 47 שנפגע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים תוך המשך טיפול".

מהמשטרה נמסר זמן קצר לאחר מכן כי נקבע מותו של רוכב האופנוע. ההרוג הוא איתמר הילמן, בנו של מתנדב בזק"א, שמתנדביו גם הם הגיעו לזירה. מארגון ההצלה נמסר כי הם טיפלו בכבוד המת באיסוף הממצאים בזירה.

זירת התאונה ברחוב יפו בירושלים (צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה)

"ארגון זק''א, המפקדים והמתנדבים משתתפים באבלו הכבד של המתנדב היקר שלמה הילמן - צוות 410, בפטירתו הטראגית של בנו איתמר ז''ל בתאונה, במעשיך הגדולים תנוחם ולא תדע עוד צער", נמסר.

יחיאל אברהם, עד ראייה סיפר: "זה קרה שבע דקות אחרי הצפירה, רוכב האופנוע החליק ועף הצידה. במשך 40 דקות הפראמדיקים נלחמו על חייו אבל לבסוף הוא הלך לעולם שכולו טוב. בחור צעיר בן 21, ראיתי אותו בנשימות האחרונות שלו".

איתמר הילמן ז"ל יובא למנוחות מחר בשעה 13:00 בבית העלמין ירקון שער פתח תקווה.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה