ראש העיר ירושלים במפגש עם ראשי הכנסיות בעיר: "ירושלים היא הבית של בני כל הדתות והמגזרים"



במהלך המפגש בירך ראש העיר את המשתתפים לרגל חגי הפסחא שחלו במהלך החודש החולף, ודן עמם בשורה של סוגיות הנוגעות לצרכי הקהילות הנוצריות בעיר

לרגל סוף תקופת החגים של בני שלוש הדתות בירושלים, ערך אתמול ראש העיר משה ליאון מפגש משותף עם ראשי העדות הנוצריות, ביניהם הפטריארך היווני-אורתודכסי, הפטריארך הלטיני, הפטריארך הארמני הפטריארך הקופטי ועוד. המפגש נערך בקוסטודיה טרה סנטה בהזמנת האב פרנצ'סקו פטון, שומר המקומות הקדושים בארץ הקודש ("הקוסטוס") מטעם הכנסיה הפרנציסקנית.

צילום: ארנון בוסאני

במהלך המפגש בירך ראש העיר את המשתתפים לרגל חגי הפסחא שחלו במהלך החודש החולף, ודן עמם בשורה של סוגיות הנוגעות לצרכי הקהילות הנוצריות בעיר. כמו כן עדכן ראש העיר את ראשי הכנסיות על היוזמות והפרויקטים המרכזיים אותם מקדמת העירייה בימים אלה לרווחת תושבי העיר הנוצרים, בפרט בעיר העתיקה ובאגן הקדוש של העיר.

צילום: ארנון בוסאני

ראש העיר משה ליאון: "היה לי לכבוד ולעונג להיפגש עם ראשי הכנסיות הנוצריות בעיר ולהדגיש בפניהם את מחויבותי כלפי כל תושבי העיר וכל הקהילות המתגוררות בה, ללא הבדל דת, גזע ומין. מאז כניסתי לתפקיד אני רואה עצמי כראש העיר של כולם, וכך אמשיך להיות".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה