קק"ל מקימה מתחם פעילות לזכרה של אורי אנסבכר ז"ל במרכז שדה ויער נס הרים



האנדרטה הייחודית מורכבת משלט ועליו דברי הנצחה, פסל בדמותה של הנערה, שמייצר תחושה כאילו היא בעצמה עדיין יושבת שם וכותבת את אחד משיריה. נועה אנסבכר, אמה של אורי אנסבכר ז"ל: "הקמת האנדרטה לזכרה של אורי מרגשת אותי מאד. אני מרגישה שהפרויקט של קק"ל מחזיר ומפיץ מהאור המיוחד של אורי ונותן לו מקום בעולם"

לפני כשנה וחצי נרצחה אורי אנסבכר ז"ל בפיגוע מזעזע, סמוך לעין יעל, בזמן שטיילה בטבע שכל כך אהבה, לא הרחק מהמרכז לטיפול בנוער בסיכון ובעלי צרכים מיוחדים בו התנדבה.

אנדרטה לזכר אורי אנסבכר ז"ל. קרדיט- רוני אבוחצירא, מערך ההסברה של קק"ל

לאחר הפיגוע, יזמו במרכז השדה והיער של קרן קימת לישראל בנס הרים, הממוקם לא הרחק מאזור מגוריה ומקום הפיגוע, הקמת אנדרטה מיוחדת, שתייצג את האופי המיוחד ואישיותה הייחודית של אורי ז"ל, וינציח אותה בשל אהבתה לטבע ואת שיריה "מאור לחושך".

בעקבות זאת, בחודש האחרון, לאור בקשת אמה של אורי לזיכרון חיובי, חבריה מהיישוב וחניכיה של אורי אנסבכר ז"ל יצרו פסל ייחודי בדמותה, שישמש כאנדרטה לזכרה.

האנדרטה הייחודית מורכבת משלט ועליו דברי הנצחה, פסל בדמותה של הנערה, שמייצר תחושה כאילו היא בעצמה עדיין יושבת שם וכותבת את אחד משיריה, רגע אחד בזמן, שכל כך מאפיין אותה, שביל שירים מיוחד משיריה המוטבעים בסלע, מתקני בישול, מתקני O.D.T ומתחם ישיבה.

אנדרטה לזכר אורי אנסבכר ז"ל. קרדיט- רוני אבוחצירא, מערך ההסברה של קק"ל

האנדרטה תהפוך למתחם פעילות חינוכית שמיועד לקבוצות שיגיעו למרכז השדה והיער של קק"ל, ובו ישתתפו בפעילות להבנת עולם הצרכים המיוחדים באמצעות חוויה חושית מיוחדת וכן על ציונות, טבע ואהבת הארץ.

מתחם האנדרטה ייחנך ויפתח בקרוב בטקס רשמי ומרגש, בנוכחות משפחתה וחבריה של אורי.

נועה אנסבכר, אמה של אורי אנסבכר ז"ל: "הקמת האנדרטה לזכרה של אורי מרגשת אותי מאד. אני מרגישה שהפרויקט של קק"ל מחזיר ומפיץ מהאור המיוחד של אורי ונותן לו מקום בעולם. המתחם שיוקם מחבר אותנו להסתכלות פנימית, לחיבור לאדמה ולסביבה. במלחמה הקיומית, שנכונה היום מאי פעם, בין האור והחושך שפוגע בנו, אני סבורה שהניצחון יוכרע ע"י האור. אני מברכת על הפרויקט שיצא ביוזמת מרכז קק"ל בנס הרים, יוזמה שמוסיפה אור וחיים לחיינו".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה