קניון הדר ירושלים פותח קומת מסחר חדשה בהשקעה של 25 מיליון ש"ח



קניון הדר ירושלים, פותח השבוע קומת מסחר חדשה המשתרעת על שטח של 4,000 מ"ר עם 11 חנויות המתווספות ל 120 חנויות הקיימות. ההשקעה בפתיחת הקומה החדשה נאמדת ב – 25 מיליון ₪

קניון הדר ירושלים, פותח השבוע קומת מסחר חדשה  (מינוס 2) המשתרעת על שטח של 4,000 מ"ר עם 11 חנויות המתווספות ל 120 חנויות הקיימות.

קומת מסחר חדשה בקניון הדר. צילום: עוזי פורת

קניון הדר השקיע כ 25 מיליון ₪ בהקמת הקומה החדשה,  במסגרת זו יפתחו השבוע לקהל הרחב  שלושה סניפי דגל חדשים של מותגים מובילים: חנות של המותג הבינלאומי אדידס, סניף של מותג הצעצועים הפיראט האדום וחנות אופיטקה של רשת זום אופטיק. סה"כ ההשקעה בפתיחת שלושת החנויות החדשות נאמדת בלמעלה מ 3  מיליון ₪.

לירון אלקיים מנכ"לית קניון הדר ירושלים מסרה: "ההחלטה לפתוח קומת מסחר נוספת  התקבלה לאחר שאנו כבר שנים בתפוסה מלאה בקניון ואנו בטוחים שההקומה החדשה תשרת טוב יותר את תושבי ירושלים והסביבה עם מגוון מותגים בינלאומים ומקומיים חדשים".  לדבריה: לקומה זו יתווספו בקרוב   עוד מותגים מובילים  מובילים, שהמטרה הסופית  ליצור תמהיל  המעניק חוויה לכל המשפחה הכולל קולינרייה, תרבות, בילוי וקניות".   

	 קומת מסחר חדשה בקניון הדר. צילום: עוזי פורת

קניון הדר, הנצא בבעלות משולבת של  הריבוע הכחול נדל"ן וחברת כלל נדל"ן,  ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי הנאמד בכ- 26,000 מ"ר, עם מעל ל- 120 חנויות המתפרשות על חמש קומות של מסחר וחמש קומות של חניה.  בין הרשתות המובילות בקניון: מנגו, קסטרו, ברשקה, פול&בר, אמריקן איגל, אדידס אאוטלט, נאוטיקה, טימברלנד, רנואר, אלדו, גולברי, גולף, קרייזי ליין, דלתא, הודיס, טופטן, נויז, מאניה ג'ינס, נייקי ועוד.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה