פשיטת ענק: סמים בשווי מעל 10 מיליון ש”ח נתפסו, חמישה חשודים נעצרו
23.06.26 / 10:34
היחידה המרכזית במחוז ירושלים חשפה שתי מעבדות סמים בראשון לציון ובחולון; נתפסו כ-14 ק”ג קוקאין, כ-15 אלף כדורי אקסטזי, קנאביס, חומרים סינתטיים וציוד להכנת והפצת סמים
בפעילות מבצעית רחבת היקף של היחידה המרכזית במחוז ירושלים, בשיתוף לוחמי מג”ב, נחשפו אמש שתי מעבדות סמים במרכז הארץ, ששימשו על פי החשד לייצור, עיבוד והפצה של סמים מסוכנים בהיקפים נרחבים.
הפעילות הגיעה לאחר חקירה סמויה וממושכת שנוהלה בשבועות האחרונים, אשר התמקדה ברשת סחר והפצה שפעלה ברחבי הארץ באמצעות פלטפורמת “טלגרם”.
עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה, פשטו הכוחות על שתי דירות בערים ראשון לציון וחולון, שם נחשפו מעבדות פעילות ובהן נתפסו סמים מסוגים שונים בשווי שוק מוערך של למעלה מ-10 מיליון שקלים.
בין הממצאים שנתפסו: כ-13.9 ק”ג קוקאין, כ-15,380 כדורי אקסטזי, כ-3.4 ק”ג סם “דוקטור”, כ-1.6 ק”ג “דוסה”, כ-1.2 ק”ג גבישי MD, כ-16 ק”ג קנאביס, עשרות שתילים, לצד ציוד מתקדם להכנת, אריזת והפצת הסמים.
במסגרת הפעילות נעצרו חמישה חשודים, תושבי לוד, חולון וראשון לציון, בשנות ה-20 עד ה-40 לחייהם. החשודים הובאו לבית משפט השלום בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם לצורך המשך החקירה.
משטרת ישראל מסרה כי תמשיך לפעול בנחישות נגד תשתיות סחר והפצת סמים, תוך שימוש באמצעים מודיעיניים, טכנולוגיים ומבצעיים, במטרה לשמור על ביטחון הציבור ובריאותו.

