פרץ לדירה השאיר ׳מזכרת׳ ונתפס



טיפס ופרץ לבית במרכז ירושלים, גנב רכוש בשווי רב, השאיר כתובת בדירה ״למזכרת״ לפני שנמלט ונעצר על ידי שוטרי מחוז ירושלים. בתום החקירה, הוגש נגדו הבוקר כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית בבירה

שוטרי תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, פתחו בחקירה בעקבות תלונה שהתקבלה בראשית החודש בדבר התפרצות לדירה בשכונה במרכז העיר ירושלים.

צילום: דוברות המשטרה

בפעילות חקירתית של המקרה, הצליחו חוקרי תחנת לב הבירה יחד עם חוקרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים, להתחקות אחר הנאשם במעשה והוא נעצר על ידם.

מחקירת המקרה עלה כי הנאשם, שהכיר היטב את הדירה בה התגורר בעבר קרוב משפחתו, פרץ לדירה לאחר שטיפס על קיר מרפסת מקורה, שבר חלון שממוקם שם וקיר גבס המוביל אל תוך הדירה, זאת תוך שגרם נזק במקום וגנב רכוש רב שכלל בין היתר- תכשיטים, מצלמה, ארנק עם מסמכים, כרטיסי אשראי מחסנית של M16 ועוד.

לאחר שסיים לבצע את זממו, השאיר כתובת במקום שנכתבה בטוש על שם קרוב משפחתו שגר בדירה בעבר- "אשר היה גם פה", ואז נמלט מהמקום.

צילום: דוברות המשטרה

במסגרת מלאכת החקירה שניהלו חוקרי תחנת לב הבירה, עצרו השוטרים את הנאשם, תושב צפון הארץ בשנות ה- 30 לחייו, כשברשותו נמצא חלק מהרכוש שנגנב והוא הוחזר לבעליו. בתוך כך, איתרו החוקרים רכושו של אדם נוסף ברשותו של הנאשם והחלו לנסות לאתרו.

לאחר שאותר, בירור מעמיק עמו העלה כי תיקו נגנב בתאריך 6.12 בעת שבילה בבר בתל אביב. מחקירת מקרה זה עלה כי באותו היום, הגיע הקורבן למקום הבילוי שם הניח את תיקו וניגש לרכוש דבר מה בסמוך. בשלב זה ניצל הנאשם את הסיטואציה ונטל את תיקו של המבלה, שהכיל רכוש אישי לרבות כרטיס אשראי, ונמלט מהמקום.

בתום החקירה במשטרה וביסוס ראייתי כנגד הנאשם, הבוקר הגישה נגדו יחידת התביעות המשטרתית מחוז ירושלים כתב אישום בגין עבירות התפרצות, גניבה ועוד, זאת לצד בקשה להורות על מעצרו עד לתום ההליכים.

צילום: דוברות המשטרה

״משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובכל האמצעים העומדים לרשותה נגד פורצים ועברייני הרכוש, במטרה לשמור על שלום הציבור ורכושו״, נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה