פרויקט ירושלמי ייחודי מסוגו עוזר לעסקים קטנים להפוך לדיגיטליים



בעירייה גילו כי ישנם לא מעט עסקים חסרי נכסים דיגיטליים כמו אתר וזירות נוספות, וזיהו את ההזדמנות והפוטנציאל הטמון בסיטואציה

חנויות בזמן הקורונה. צילום: יונתן זינדל/ פלאש 90

עיריית ירושלים יצאה בפרויקט ייחודי בו סטודנטים הופכים עסקים לדיגיטליים. בעקבות משבר הקורונה, בעירייה גילו כי ישנם לא מעט עסקים חסרי נכסים דיגיטליים כמו אתר וזירות נוספות, וזיהו את ההזדמנות והפוטנציאל הטמון בסיטואציה.

לאור זאת גייסו סטודנטים מ'מכללת עזריאלי' שיעזרו לבעלי עסקים קטנים מכל רחבי העיר לעבור תהליך של דיגיטציה ולהקים נכסים דיגיטליים. הפרויקט המתקיים בשיתוף  מכללת עזריאלי וחברת WOBILY ליווה עד כה 50 בעלי עסקים מכל אוכלוסיות העיר.

בין העסקים שהשתתפו בפרויקט:

-"פינת הסלולר"- חנות פלאפונים כשרים ואביזרים טכנולוגיים, רחוב בר אילן 23.

אשר גדי, בעל חנות "פינת הסלולר", נתקל בירידה של כ40% במכירות בעקבות משבר הקורונה ונאלץ להוציא לחל"ת את עובדי החנות שלו. מהמקום הזה הוא נדרש לחשוב בצורה יצירתית איך לייעל את העבודה, להתמודד עם המצב ולהצליח להזניק את העסק קדימה. אשתו נתקלה במודעה של עיריית ירושלים על הפרויקט ורשמה אותו. במסגרת הפרויקט הוא נפגש עם 2 סטודנטים שבנו לו את אתר האינטרנט והסבירו לו איך לתפעל אותו בצורה פשוטה. הוא מספר שהכל נעשה בסבלנות ובמקצועיות. התכנית נתנה לו כלים לקדם את העסק ולהצליח ליצור מהמשבר הזדמנות חדשה.

ב"פינת הסלולר" תוכלו למצוא מבחר גדול ומגוון של אביזרים טכנולוגיים וטלפונים כשרים.

קישור לאתר העסק: https://www.pinathacellular.co.il/

 

-תמר אלמוג הנדרי- סדנאות לעיצוב תכשיטים ואמנות היא בעלת עסק של עיצוב תכשיטים ואמנות. היא הגיעה לפרויקט במקרה דרך שיחת טלפון שהגיעה אליה. מלכתחילה היא לא חשבה שהיא צריכה אתר לעסק שלה, והופתעה לגלות כמה הוא נצרך ומשמעותי. במסגרת הפרויקט הגיעו 3 סטודנטים ובנו יחד עם תמר את האתר. תמר סיפרה לנו שבזכות האתר יש תאוצה גדולה מאוד בכמות הפניות שהיא מקבלת, ושהעסק צמח למקומות חדשים. באתר תוכלו למצוא מגוון סדנאות, קורסים ומוצרים לאירועים שונים או לשם התחביב.

קישור לאתר העסק: https://www.tamart.co.il

 

-SOOF DOG - חנות ציוד ומזון לבע"ח, אגריפס 21, ירושלים

אסף שרם שמע על הפרויקט דרך פייסבוק ונרשם אליו. לאחר זמן קצר הגיעו 2 סטודנטיות ובנו לו אתר אינטרנטי המאפשר מכירה באונליין של מוצרים ומזון לחיות מחמד. כיום האתר מתעדכן על שלל מוצריו ומספק שירותים באונליין.

באתר ובחנות נמצאים מגוון מוצרים לחיות מחמד, כמו כן, האתר מסודר לפי קטגוריות וסוגי חיות.

קישור לאתר העסק: https://www.soofdog.co.il/

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על פרויקט חשוב זה המקדם ומפתח את העסקים הקטנים, מדובר בצעד נוסף באסטרטגיה רחבה של קידום עסקים בעיר. עיריית ירושלים רואה לנגד עיניה את טובת תושביה, ותמשיך לעשות כל מאמץ למענם ולרווחתם".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה