פעילות אכיפה משולבת כנגד מספר עסקים בעיר העתיקה



עסקאות אשראי בסכום של 34,000 ₪ נסלקו בבנק ברמאללה ולא דווחו - כך נמצא בפעילות אכיפה משולבת כנגד מספר עסקים בעיר העתיקה בירושלים

השבוע נערכה פעילות אכיפה משולבת בעיר העתיקה בירושלים ביוזמת והובלת מרחב דוד של משטרת ישראל ומחלקת ניהול ספרים של פקיד ירושלים כנגד מספר עסקים שהתקבלו לגביהם דיווחים על ביצוע עבירות הונאה כנגד תיירים בסכומים משמעותיים.

בפעילות השתתפו מחלקת ניהול ספרים של פקיד שומה ירושלים, מע"מ ירושלים, הוטרינרית המחוזית של משרד הבריאות, פקיד שומה חקירות ירושלים והדרום של רשות המסים, רישוי עסקים ופיקוח עירוני של עיריית ירושלים, הרשות להגנת הצרכן, מינהל הגז של משרד האנרגיה בשיתוף פרקליטות מחוז ירושלים (אזרחי).

בחנויות מזכרות- במהלך ביקורת ניהול ספרים של פקיד שומה ירושלים 2 בעסק נמצא סכום כסף מזומן משמעותי בסך של מעל 200,000 ₪ במטבעות שונים. הבעלים הובא לחקירה באזהרה בתחנת הקישלה. במהלך ספירת הכסף במתחם המשטרה בקישלה מחלקת ניהול ספרים של פקיד שומה ירושלים 2 מצאו בתוך שקיות הכספים 45 שוברי אשראי בסך כולל של 34 אלף ש"ח נסלקו בבנק ברמאללה ולא נרשמו בספרי העסק. בעקבות כל זאת נפתח תיק חקירה, החשוד נחקר בחקירה משותפת עם חקירות מס הכנסה. כרגע נעשות פעולות חקירה נוספות.

פיקוח עירוני - נרשם דוח בגין הנחת סחורה מחוץ לבית העסקהרשות להגנת הצרכן - נרשם דוח הפרה בגין אי הצגת מחיר על גבי המוצרים. יועבר לממונה עיצומים להחלטה.

חנות לממכר שווארמה: נערכה ביקורת של מחלקת ניהול ספרים ירושלים 2 ושל מע"מ ירושלים, והועבר להמשך טיפול

משרד הבריאות - ביום 19.9.19 לשכת הבריאות הוציאה דחייה לרישיון עסק בעקבות ביקורת המשרד, גם בביקורת זו לא היתה התאמה לתכנית העסק שאושרה. מקורות הבשר ושאר מוצרי המזון (תערובות פלאפל, חמוצים) אינם ידועים וכן נמצאו ליקויים רבים. ניתנה התראה. המשך טיפול ע"י רישוי עסקים עיריית ירושלים בסיוע הלשכה.

הרשות להגנת הצרכן - נרשם דוח הפרה בגין אי הצגת שילוט מחיר במקום בולט לעין. התיק יועבר לממונה על עיצומים כספיים שבסמכותו להטיל עיצום כספי.

פיקוח עירוני - נרשם דו"ח בגין הנחת מקרר, שילוט ומיקום ארון גז שלא כדין

מינהל הגז החרים 2 בלוני גז שאוחסנו שלא כדין.

משטרת ישראל וכלל גופי האכיפה ימשיכו בהגברת האכיפה ושלטון החוק גם בתחום זה בו תיירים תמימים נופלים קורבן להונאות מצד עוסקים שונים


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה