יהודה משי זהב ניסה לשים קץ לחייו; מצבו אנוש



יו"ר ארגון זק"א לשעבר שחשוד בעבירות מין חמורות ניסה לשים קץ לחייו בביתו בגבעת זאב • הוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים כשהוא במצב אנוש תוך מאמצי החייאה. פרופ' עופר מרין, מנכ״ל שערי צדק: "נכון לעכשיו הוא מונשם, מורדם עם סימני חיים שהם קיימים"

צילום: Gideon Markowicz FLASH90, פלאש 90

יהודה משי זהב, יו"ר זק"א לשעבר שחשוד בעבירות מין חמורות נגד נשים, גברים וילדים, הובהל הבוקר (חמישי) לבית החולים שערי צדק כשהוא במצב אנוש, לאחר שניסה לשים קץ לחייו בביתו בגבעת זאב. בנו הוא זה שהזעיק את כוחות ההצלה שביצעו במשי זהב פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים.

חלק מבני משפחתו של משי זהב הגיעו לביתו לאחר ששמעו את הבשורה. כוחות משטרה גם הגיעו למקום והחלו בחקירת האירוע.

פרופ' עופר מרין, מנכ״ל שערי צדק: ״יהודה משי זהב הגיע לחדר הטראומה של שערי צדק לאחר שנמצא בביתו במצב אנוש עקב מעשה אובדני. כוחות מד"א שהגיעו למקום החלו בהחייאה והעבירו אותו תוך כדי מאמצי החייאה לחדר הטראומה של שערי צדק. מצבו התייצב בחדר הטראומה. נכון לעכשיו הוא מונשם, מורדם עם סימני חיים שהם קיימים.

משי זהב נמצא כרגע במחלקה לטיפול נמרץ לאחר מיצוב ראשוני. נכון לעכשיו עם לחץ דם ועם דופק. אנחנו מעריכים שנגרם נזק. אנחנו לא יכולים להעריך עד כמה. אני לא חושב שנוכל להעריך בשעות הקרובות בדיוק את מצבו. כרגע העיסוק העקרי הוא הייצוב הראשוני ולהוציא אותו מסכנת החיים המיידית שבה הוא נמצא. 

כרגע, הוא בטיפול נמרץ צריך לטפל בנזקים המידיים שנגרמו בזמן, עד שהתחילו את ההחייאה ועד שההחייאה צלחה בזה הצוות כרגע עסוק״.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה