פנסיה, זוגיות ומה שביניהם: תכנית חדש לציבור הפורשים



תכנית מיוחדת לחיזוק התקשורת הזוגית בקרב בנות ובני 60+. התכנית שתודרך ע"י עובדים סוציאליים, תעניק כלים להתמודדות עם תקופת החיים החדשה תוך מתן כלים של שייכות, משמעות ותקשורת מקדמת

מרכז הכוונה וצמיחה לבני 60 +.  (באדיבות:מנהלת מרכז אפ 60)

עיריית ירושלים ומרכז אפ 60+ יובילו תכנית מיוחדת לחיזוק התקשורת הזוגית בקרב בנות ובני 60+. התכנית, אשר תונחה ע"י עובדים סוציאליים, תעניק כלים להתמודדות עם תקופת החיים החדשה תוך מתן כלים של שייכות, משמעות ותקשורת מקדמת.

הסדנה תתקיים בימי רביעי בין השעות 13:00-14:30 ועלותה 100 שקלים ל-10 מפגשים. מרכז אפ 60+ של עיריית ירושלים, הפועל בשיתוף עם אשל ג'ויינט והמשרד לשיוויון חברתי, משמש כתובת עירונית המסייעת לפורשים למצוא את עצמם מחדש, מעודד לחיים של זקנה פעילה ומעניק מעטפת ותמיכה לניהול והכוונת תקופת החיים החדשה באמצעות מגוון פעילויות הכוללות בין השאר ליווי ואמון אישי, סדנאות לקידום אורח חיים בריא, קורסי מחשב, סדנאות ועוד.

הסדנאות מועברות על ידי מיטב אנשי המקצוע, מרביתן ניתנות חינם או בדמי השתתפות סמלית בלבד. בקרוב צפויה להיפתח במרכז סדנה ייחודית לשיפור התקשורת הזוגית לאחר הפרישה,  יוזמה אשר צמחה מתוך ראיית צרכי השטח ומתוך הבנה שהפרישה מזמנת סיטואציות משפחתיות חדשות ומפרה שגרת חיים ממושכת, מעצם הנוכחות החדשה בבית. מציאות חדשה זו מחייבת את בני הזוג לקבל כלים להתמודדות נכונה, על מנת למנוע משברים מורכבים בקשר הזוגי.

לפרטים ולהרשמה לסדנאות ניתן ליצור קשר: 050-672-5608

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על הפרויקט הייחודי, המעיד על השקעה בפיתוח ובהרחבת המענים הניתנים לאוכלוסיית הפורשים בעיר. עיריית ירושלים תמשיך לעשות את מירב המאמצים לטובת התאקלמות נעימה ומוצלחת בתקופת החיים החדשה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה