פיגוע ירי בירושלים: 3 נרצחו ו-11 נפצעו



שני מחבלים המזוהים עם חמאס הגיעו ברכב לצומת גבעת שאול, פתחו באש ברובי M16 - וחוסלו בזירה בידי חייל מילואים ואזרח • 3 בני אדם נרצחו, ו-11 נפצעו, 4 במצב קשה.

צעירה בת 24, גבר בן 73 ואישה נוספת נרצחו בפיגוע ירי שאירע הבוקר (חמישי) בכניסה לירושלים. צוותי מד"א פינו 11 פצועים לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם בעיר, בהם ארבעה במצב קשה. שני המחבלים שביצעו את הפיגוע חוסלו. 

זירת הפיגוע. צילום: איחוד הצלה

מתחקיר ראשוני של האירוע, עלה כי שני מחבלים הגיעו למקום ברכב כשהם חמושים בכלי נשק M16, ביצעו ירי לעבר אזרחים בתחנת האוטובוס ונוטרלו על ידי כוחות בטחון ואזרח ששהו בסמוך. בחיפוש משטרתי ברכב המחבלים נמצאו מחסניות ותחמושת רבה.

כוחות משטרה רבים בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, במקום סגרו את זירת הפיגוע והחלו בסריקות לשלילת מעורבים נוספים תוך חקירה ראשונית של האירוע. בשעה זאת מקיים ממ"ז ירושלים הערכת מצב בזירה.

צילום: דוברות המשטרה

חובש רפואת חירום במד"א משה חמד סיפר: "הייתי בבית כששמעתי את קולות הירי ומיד הגעתי למקום. ראיתי מספר פצועים בזירה, חלקם שכבו וחלקם התהלכו. יחד עם הצוותים הגדולים של מד"א שהגיעו למקום ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו להם טיפול רפואי. לצערנו נאלצנו לקבוע את מותה של צעירה בת 24 ופינינו לבתי החולים בעיר 8 פצועים בדרגות פציעה שונות תוך המשך טיפול רפואי."




 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה