פיגוע דקירה בשמעון הצדיק: המחבלת בת 14



אישה בת 26 נפצעה הבוקר באורח קל, לאחר שנדקרה לעיני ילדיה בכניסה לשכונת שמעון הצדיק במזרח ירושלים • המחבלת הדוקרת, בת 14, נלכדה בתוך בית ספר • אמה נעצרה גם היא

הסכין ששימשה את המחבלת (צילום: דוברות המשטרה)

הבוקר בסמוך לשעה 07:30, התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על אירוע דקירה, לפיו חשודה דקרה בגבה אישה בשנות ה-20 לחייה באמצעות סכין באזור שייח ג׳ראח בירושלים ונמלטה מהמקום.


כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום בתוך זמן קצר, והחלו בבדיקת נסיבות האירוע תוך סריקות נרחבות באזור, בניסיון התחקות אחר מסלול בריחת המחבלת וזהותה.

בתוך כך, צוותי רפואה שהגיעו לזירה העניקו לאשה שנדקרה טיפול רפואי, ובהמשך היא פונתה לבית החולים שם הוגדר מצבה קל.

מתחקור ראשוני עולה כי האשה שחצתה את הכביש במקום יחד עם ילדיה, נדקרה על ידי צעירה באמצעות סכין ומיד לאחר המעשה נמלטה מהמקום.

בתום מצוד משטרתי שכלל סריקות בקרקע בסיוע מסוק משטרתי, אותרה החשודה במעשה, בת 14 תושבת האזור, בתוך מוסד חינוכי הנמצא מאות מטרים ממקום הפיגוע והיא נעצרה על ידי שוטרי מחוז ירושלים. החשודה הועברה לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז ירושלים, ובתוך כך עוכבו לחקירה ותשאול במשטרה גם מספר נשים מסביבתה של החשודה.

מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן אמר בסיום הערכת מצב שקיים בזירה: ״בעקבות פיגוע הדקירה שהתרחש הבוקר, הגענו למקום בכוחות גדולים והתחלנו בפעולות מהירות לאיתור המחבלת החשודה במעשה כולל סריקות נרחבות והתחקות אחר זהותה ומסלול בריחתה. בתוך זמן קצר, עצרו השוטרים את החשודה במעשה בתוך בית ספר לבנות שנמצא בסמוך לזירת הפיגוע והיא נלקחה לחקירה שתנוהל על ידי ימ״ר ירושלים. נמשיך להיאבק בטרור בנחישות ולפעול בכל רחבי העיר לשמירה על שלום הציבור ובטחונו״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה