פיגוע דקירה בשמעון הצדיק: אישה כבת 30 במצב קשה



אישה כבת 30 נדקרה בגבה בעת שהלכה עם ילדיה בשכונת שיח' ג'ראח. היא פונתה לבית החולים בהכרה, כשסכין נעוצה בגבה. סריקות אחר חשודה שנמלטה מהמקום

אירוע דקירה ליד קבר שמעון הצדיק בירושלים: אישה נדקרה הבוקר (רביעי) בגבה ומצבה בינוני-קשה בעת שהלכה עם ילדיה, חשודה נמלטה מהמקום. נסיבות האירוע בבדיקה.

צילום: תיעוד מבצעי מד״א

מהמשטרה נמסר כי לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על אירוע דקירה בצומת הכניסה לשכונת שיח' ג'ראח.
מהמקום פונתה אשה לקבלת טיפול רפואי. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום ומבצעים סריקות אחד חשודה שנמלטה.

ממד"א דיווחו כי בשעה 07:31 התקבל דיווח במוקד 101  במרחב ירושלים על פצועה מאירוע אלימות סמול לקבר שמעון הצדיק. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומפנים לבי"ח הדסה הר הצופים אישה כבת 30 במצב קשה שנדקרה.

מהזירה בסמוך לקבר שמעון הצדיק - צילום: דוברות איחוד הצלה

הפראמדיקים של מד"א משה קורדובה ודודי גור סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו סמוך לכניסה לקבר שמעון הצדיק אישה עם ילדים שהייתה בדרכה להביא אותם למסגרות כשהיא דקורה. היא הייתה בהכרה מלאה והתהלכה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה קשה ויציב. בדרך היא תקשרה איתנו. הילדים לא נפגעו ונשארו בהשגחתם של השוטרים במקום."

הדסה הר הצופים נמסר: ״אל יחידת הטראומה במחלקה לרפואה דחופה בהדסה הר הצופים פונתה, על ידי מד״א בת 26 שנפגעה בגב בפיגוע דקירה. מטופלת בהכרה מלאה ובמצב קל״. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה