פיגוע דקירה בראס אל עמוד: שני שוטרים נפצעו



לאחר שאתמול צעיר נפצע מדקירות ליד מתחם התחנה, היום נדקר שוטר בראס אל עמוד ונפצע בינוני. שוטר נוסף נפצע באורח קל

מחבל דקר היום (ראשון) באמצעות סכין שני שוטרים בשכונת ראס אל עמוד בירושלים. אחד השוטרים נפצע באורח בינוני לאחר שנדקר בפלג גופו העליון והשוטר השני נפצע בידו והוא במצב קל.

הזירה בראס אל עמוד. צילום: איחוד הצלה

חובשים ופרמדיקים של מד"א פינו את הפצוע הבינוני לבית החולים שערי צדק. המחבל, בן 23 מג'באבל מוכבר, נעצר על ידי כוחות הביטחון לאחר שאותר בבית קרובת משפחתו.

האירוע התרחש, לאחר שכוח משטרתי הגיע למקום על מנת לאבטח צוות של כוח כיבוי שהוזעק על מנת לטפל בהצתת רכב בראס אל עמוד. במהלך האירוע התפתחה תגרה בין מספר מעורבים. השוטרים שהיו ובמקום ניגשו לטפל בתגרה. שם אחד המעורבים דקר שוטר בגבו, ופונה לבית החולים, לאחר מכן ייבחן מצבו מחדש. במקביל, שוטר נוסף נחתך בידו במהלך הטיפול באירוע ומצבו קל. 

מפקד מחוז ירושלים, ניצב דורון תורג'מן, ציין בהערכת מצב לאחר מעצרו של המחבל: "תגובה מהירה של כוחות המשטרה ומג"ב מיד עם קרות האירוע, תוך סריקות מקצועיות ופעילות נחושה, הביאה לאיתור ומעצר המחבל. נמשיך לפעול אל מול איומי הטרור במתווים השונים על מנת להגן על האזרחים והשוטרים".

מצוד אחר המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

חובשי מד"א אליהו בן חמו ונאסר זחימאן שהגיעו למקום רכובים על אופנועי מד"א סיפרו: "2 הפצועים שהתהלכו במקום סבלו מפציעות מדממות. הצטרפנו לכוח הרפואה של המשטרה שהעניק להם טיפול רפואי ראשוני בשטצ. אחד מהפצועים שנפגע באורח בינוני פונה לבית החולים כשמצבו יציב והפצוע השני טופל במקום ולא נזקק לפינוי לבית חולים."


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה