פורום הורי ירושלים: "דורשים לפתוח את מוסדות החינוך בשכונות הכתומות"



הנהגת ההורים בירושלים קוראת להורים להגיע להפגין היום ברחבת כיכר ספרא בדרישה לפתוח את בתי הספר בשכונות הכתומות בעיר. "מטרתנו היא אחת : לרתום את כל הגורמים בשלטון המרכזי והמוניציפאלי על מנת לאפשר חזרה מיידית ללמידה בשכונות הכתומות בירושלים"

(צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

פורום הורי ירושלים מתגייס למען פתיחת מוסדות החינוך בעיר בשכונות כתומות ומקיים היום (א') הפגנה בשעה 9:00 בכיכר ספרא. ההורים דורשים מהממשלה להעביר את סמכויות הניהול של החינוך לידי עיריית ירושלים.

מפורום הורי ירושלים נמסר: " קבינט האבסורד", 
ירושלים, עיר הבירה של ישראל שחוברה לה יחדיו, נשארת סגורה ומבוצרת.
מוסדות החינוך בירושלים סגורים, גם בשכונות הכתומות, בניגוד למתווה הרמזוק
הממשלה מסרבת להחיל את המתווה של ערים כתומות (70% מתחסנים מעל גיל 50) על השכונות הכתומות בעיר, שעומדות ביעד ההתחסנות.

בשל המרקם הייחודי של העיר, הדרישה ל- 70% מתחסנים מעל גיל 50 בעיר כולה  אינה סבירה והתלמידים בשכונות שכן עומדות ביעד שנקבע- נענשים.

פורום הורי ירושלים אומר עד כאן ודורש מהממשלה לאשר עוד מחר, בישיבת קבינט הקורונה, את פתיחת מוסדות החינוך בשכונות הכתומות העומדות ביעד.

לא יעלה על הדעת שמפקירים את עיר הבירה של ישראל!

ההורים מסבירים כי הם החליטו לקיים את ההפגנה ברחבת כיכר ספרא "ולא מול מוסדות השלטון בעקבות דרישתנו שקבינט הקורונה יאפשר לרשות המקומית לנהל את פתיחת מוסדות החינוך בעיר".


עוד הם מוסיפים: ״אנחנו בקשר עם לשכת ראש העיר ומטרתנו היא אחת: לרתום את כל הגורמים בשלטון המרכזי והמוניציפאלי על מנת לאפשר חזרה מיידית ללמידה בשכונות הכתומות בירושלים״. אנחנו קוראים לכולם, הורים וילדים, להגיע מחר בשעה 9:00 לכיכר ספרא ולשים סוף לאבסורד"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה