עשרות נקודות השכרה: הושק אתר האינטרנט של מיזם השכרת האופניים בירושלים




על פי הפריסה המופיעה באתר, יוקמו בשלב הראשון 25 תחנות עגינה הכוללות 200 זוגות אופניים. התשלום: שימוש חד פעמי בעלות השכרה קבועה (4 ₪) + תשלום לכל דקת רכיבה (20 אג' לאופניים רגילים, 60 אג' לחשמליים) וכן מנויים תלת חודשיים או שנתיים

עיריית ירושלים, באמצעות חברת עדן, החברה הכלכלית העירונית וחברת FSM, חשפה את מפת נקודות ההשכרה ואת תעריפי ההשכרה, זאת במסגרת השקת מערך ירופאן – מיזם השכרת האופניים העירוני.

עמדת עגינה. צילום: חברת jpeg
המערך יכלול בשלב ראשון 200 זוגות אופניים - 80 זוגות "רגילים" ו-120 זוגות אופניים בעלי מנוע עזר חשמלי, אשר מותאמים לטופוגרפיה העירונית, תוך שמירה מקסימלית על ביטחונם של המשתמשים. עמדות העגינה החדישות אינן מצריכות חיבור לתשתיות חשמל ותקשורת, דבר שיאפשר גמישות בהעתקת התשתיות וכן בחיסכון בחשמל.

על פי הפריסה המופיעה באתר, יוקמו בשלב הראשון 25 תחנות עגינה הכוללות 200 זוגות אופניים. על פי התכנון וההסכם עם חברת FSM, ייפרשו עמדות עגינה נוספות ברחבי העיר, תוך התייחסות לביקושים השונים.

עוד הושקו גם חבילות התמחור עבור המיזם. כך ניתן יהיה לבצע שימוש חד פעמי בעלות השכרה קבועה (4 ₪) + תשלום לכל דקת רכיבה (20 אג' לאופניים רגילים, 60 אג' לחשמליים) וכן מנויים תלת חודשיים או שנתיים, במחיר אטרקטיבי ובהנחה למחזיקי כרטיס ירושלמי.
עמדת עגינה. צילום: חברת jpeg

יצוין כי רכישת החבילות תתבצע באמצעות האתר וכן באמצעות אפליקציה ייעודית אשר פותחה. מהעירייה נמסר כי בימים אלו מושלמות עבודת פריסת נקודות העגינה ברחבי העיר והצבת זוגות האופניים, לקראת הפעלת המיזם בשבועות הקרובים. פרטים נוספים, ניתן לראות באתר המיזם https://jerufun.co.il/.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אנו נמצאים בישורת האחרונה לקראת הפעלת מיזם 'ירופאן', מיזם השכרת האופניים העירוני, אשר מטרתו לשנות את דפוסי התנועה במרכז העיר ולתת אפשרות אמיתית להגעה מנקודה לנקודה ללא צורך בשימוש בכלי רכב. העירייה תמשיך לשפר ולייעל את  תשתיות התחבורה בעיר לטובת כלל תושבי העיר ומבקריה".

 

פרדי קלו, מנכ"ל חברת FSM: " אנחנו בחברת FSM  גאים להשיק את מיזם האופנים בירושלים,  זו העיר ראשונה בישראל שחונכת מיזם אופניים חשמליים שמתבסס על אפליקציה חדשנית ומערכת מתקדמת שפותחה במיוחד על בסיס הניסיון הידע הרב שצברנו בניהול ותפעול מערכי השכרת אופניים עירוניים. ממערך האופניים  ירופאן  יהנו תושבי העיר והמבקרים בה. רכיבה על אופניים אינה רק חלופה ופתרון לתחבורה היא גם חוויה מסוג אחר. ירוקה, בטוחה, ספורטיבית, משוחררת וכיפית. ואת כל זה יורופאן מביאים, בכל פעם שתחליטו להשתמש באחד מזוגות האופניים והמחיר נוח לכולם. יאללה תהנו".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה