עסקה בהיקף של 1.5 מיליארד ₪: חברת קדמת היובל, חתמה על עסקת ענק עם אפריקה ישראל לחידוש רחוב בר יוחאי בירושלים




החברה תקים פרויקט התחדשות עירונית בירושלים על שטח של 52 דונם שיכלול חמישה בניינים בני 30 קומות ויכלול כ-1,000 יחידות דיור. עוד צפוי להיבנות שטח מסחרי של כ-1,600 מ"ר

חברת קדמת היובל חתמה עם חברת אפריקה התחדשות עירונית, מבית אפריקה ישראל מגורים, על עסקת ענק בפרויקט התחדשות עירונית בירושלים. העסקה, הינה על פרויקט, הממוקם ברח' בר יוחאי, 5, 7, 11-15, בירושלים, היקף העסקה כ- 1.5 מיליארד ₪ . תחילת העבודות צפויה בשנתיים הקרובות. גודל מתחם הפרויקט הינו 52 דונם, בו נמצאים כיום מבנים בעלי 3 קומות על עמודים ו- 376 יחידות דיור, כשבסיום הפרויקט המתחם יכלול חמישה מבנים חדשים עם מעל ל- 30 קומות וכ- 1000 יחידות דיור חדשות. הפרויקט יציע תמהיל דירות החל מ- 2 ועד 6 חדרים בדירות פנטהאוז ומיני-פנטהאוז, במגוון יחידות דיור שיתאים לכל סוגי האוכלוסייה, ממשפרי דיור, לזוגות צעירים ועד למצמצמי דיור שרוצים לחזור לחיות במרכז העיר החדש של ירושלים.

הפרויקט לחידוש רחוב בר יוחאי בירושלים קרדיט הדמיה – אול אין

בעלי הדירות הקיימים והרוכשים החדשים ייהנו מאיכות חיים יוקרתית הכוללת בניינים הבנויים בסטנדרט גבוה, מגוון שירותי לרווחת הדיירים כדוגמת מועדון דיירים, חדרי כושר ועוד. סביבת הפרויקט תכלול פארק ציבורי נרחב הנבנה בימים אלו בצמוד לבניינים, נגישות לקווי תחבורה ציבוריים הכוללים שתי תחנות לקווי הרכבת הקלה המצויים במרחק הליכה קצר, ושטח מסחרי בהיקף של כ- 1,600 מ"ר.

השותפים בפרויקט, חברת קדמת היובל בבעלות היזם אלי שלוסברג ומנהלי החברה אורי ברשישת ויוסי אטון, מובילים את ענף ההתחדשות העירונית בירושלים מזה מספר שנים וזוהי שותפות ראשונה של החברות.

מחברת קדמת היובל נמסר :  חברת קדמת היובל החלה לקדם את הפרויקט מתחילת הדרך ותמשיך ללוות את הפרויקט עד לסיום בנייתו וקבלת המפתח וכניסה לדירה החדשה. חברת קדמת היובל שומרת על קשר רציף לאורך כל התהליך עם הדיירים, בהתאם להסכמות. חשוב להדגיש כי החברה מתייחסת לדיירים כשותפים מלאים להצלחת הפרויקט. אנו מברכים על ההסכם עם חברת אפריקה ישראל. שיתוף הפעולה עמם, מהווה נדבך חשוב נוסף בביסוסה של קדמת היובל כאחת החברות הגדולות והמובילות בהתחדשות העירונית בירושלים, בדגש על מתחמים גדולים לפינוי בינוי בעיר. החיבור בין קדמת היובל לחברת אפריקה ישראל התחדשות מעמיד לרשות דיירי הפרויקט צוות מקצועי ואיכותי, בעל ניסיון עצום בתחומים מגוונים של בנייה וזאת לצד איתנות פיננסית ויכולת ניהולית מוכחת.

מנכ"ל אפריקה התחדשות עירונית, אסף סימון: "מזה מספר שנים הגדרנו את העיר ירושלים כיעד אסטרטגי של החברה מתוך אמונה מלאה בפוטנציאל הטמון בעיר, הייחודיות שלה והביקוש הגבוה לדיור: מהעיר, מהארץ ומהעולם כולו. אני שמח לחתום היום על שותפות משמעותית שתבנה את פרויקט הדגל בעיר ירושלים להתחדשות עירונית. הפרויקט צפוי לשנות את חיי בעלי הדירות הקיימים ולהוות מוקד משיכה משמעותי לרוכשים חדשים. את הפוטנציאל בעיר צריך לממש – ובהובלת ראש העיר מר משה ליאון, מהנדס העיר מר יואל אבן וכל הצוות המקצועי, חזון ראש העיר לחידוש וחיזוק העיר מתחיל להתגשם. פרויקט זה מצטרף ומוביל רשימת פרויקטי ההתחדשות העירונית שלנו בירושלים, ביניהם פרויקט בוליביה בקרית יובל, פרויקט סן מרטין בקטמונים ופרויקטים של חברת האם אפריקה ישראל מגורים בהם פרויקט סביון VIEW ברחוב יפו, סביוני רמת שרת ומורדות ארנונה."

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה