עמדות עבודה בחלל משרדי, מנטורים ונטוורקינג: תכנית מיוחדת לפיתוח עסקים ביתיים



לאור המגמות השונות שהביאה עימה תקופת הקורונה ויצרה האצה בשיטת העבודה מהבית- עיריית ירושלים משיקה תכנית דגל חדשנית ומיוחדת, תכנית אשר שמה דגש על העסקים הביתיים

צילום: האגף לקידום עסקים בעיריית ירושלים

כחלק מפעולות רחבות המעניקות מענה לעסקים הירושלמים, יזמה עיריית ירושלים תכנית דגל חדשנית ומיוחדת, תכנית אשר שמה דגש על העסקים הביתיים, וכן מזמינה את בעלי העסקים הירושלמים לבוא להצטרף ל'תכנית חלל עבודה משותף' הנועדה לפתח ולחזק את העסק.

תוכנית זו נוצרה לאור המגמות השונות שהביאה עימה תקופת הקורונה ויצרה האצה בשיטת העבודה מהבית, ומתוך כך התגבשה האסטרטגיה הייחודית וארוכת טווח לטובת עתידם של העסקים הביתיים בעיר. כמו כן במסגרת התכנית ייהנו בעלי עסקים הפועלים כיום מהבית מעבודה בחלל עבודה במשרדים משותפים, מליווי צמוד של מנטור בעל ניסיון עשיר, המייעץ ומדריך את בעלי העסקים כיצד לייצר מיתוג אישי ופרסום נכון לעסק, וכיצד לשדרג ולהתאים את העסק למציאות המשתנה. מטרת מהלך זה היא לקדם את העסק ובעליו להצלחה ולהשגת יעדים חדשים. כמו כן במהלך התכנית בעלי העסקים יזכו לקבל הכשרה מקצועית ומעמיקה אשר תעניק להם ידע רב ופרקטי תוך כדי עבודה ובכך תסייע לייצר יתרון תחרותי. כאמור, בחלל העבודה המשותף יעמוד לרשותם של בעלי העסקים הירושלמים חדר ישיבות מאובזר וחדשני, בו יוכלו להתאסף ולקיים סיעור מוחות, ישיבות ודיונים במסגרת עבודתם, כל זאת תחת קורת גג אחת.

במקביל להכשרות המקצועיות, התכנית תקיים מספר אירועים עסקיים, אשר יתקיימו כחלק אינטגרלי מקידום ופיתוח העסקים הביתיים בעיר, באירועים אלו יוכלו המשתתפים לקבל השראה רבה אשר תסייע בחיזוק האינטואיציה והיצירתיות, כמו כן חלל העבודה המשותף טומן בתוכו הזדמנויות פז רבות לכל בעלי העסקים הירושלמים בתכנית על ידי יצירת פלטפורמה בה ניתן לייצר בקלות רבה נטוורקינג עם בעלי עסקים מתחומים שונים ומתוך כך להוליד יזמות ורעיונות חדשים בעיר.

כאמור, השתתפות בתכנית מותנת בעמידה בתנאי סף הגשת המועמדות, וכן שנה ראשונה מוצעת בחינם. יצוין כי מאחורי התכנית עומדים עיריית ירושלים- האגף לקידום עסקים, בשיתוף עם קרן שמש, מט"י ירושלים, מינהל קהילתי גוננים וספריה עירונית קטמון

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיריית ירושלים משיקה מהלך אופרטיבי יוצא דופן אשר יעניק מעטפת ליווי מקצועית לעסקים הפועלים מהבית. מדובר במהלך אשר יפתח את העסקים הביתיים הקטנים בעיר ויקדם אותם לשיאים חדשים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה