עלה לאוויר: המרכז הרפואי שערי צדק עם פלטפורמת הרפואה מרחוק



הפלטפורמת הרפואה מרחוק של FEMI המאפשרת קיום של-80% מהאינטראקציות בין מטופל לרופא באמצעות כלי הרפואה מרחוק. במסגרת השירות החדש, גם שירותי טרום ניתוח של שערי צדק יוכלו להתבצע מרחוק ללא הגעה פיזית של הפציינטים לבתי החולים

צילום: פלאש 90

 

משבר הקורונה מחייב את בתי החולים להעביר יותר ויותר שירותי רפואה לפלטפורמות דיגיטליות ולפעול לצמצום המגע הפיזי בין רופאים ומטופלים על מנת להקטין את הסיכון להדבקה בנגיף – מבלי לפגוע כמובן באיכות הטיפול או הייעוץ הרפואי.

כחלק משדרוג השירותים למטופל והצורך להמשיך ולקיים טיפולים וניתוחים גם עם החרפת משבר הקורונה, יזם המרכז הרפואי שערי צדק הקמת מערך שירותי רפואי מרחוק און ליין לכלל הרופאים, המטפלים ומרפאות החוץ שלו. את השירות מבצע שערי צדק באמצעות פלטפורמת הרפואה מרחוק של פמי שהקימה את התשתית הלאומית בישראל לרפואה מרחוק עבור בתי חולים, קופות חולים, חברות ביטוח וארגונים ומעסיקים גדולים המאפשרת קיום של-80% מהאינטראקציות בין מטופל לרופא באמצעות כלי הרפואה מרחוק.

המערכת מאפשרת לרופאי שערי צדק להעניק שירות און-ליין למטופלים ללא צורך בהגעה פיזית לבית החולים או מרפאות החוץ. בנוסף, מתאפשר הליך הכנה לניתוח ומעקב לאחר הניתוח מרחוק, בעזרת הפלטפורמה החדשה של פמי. המערכת מאפשרת צמצום הצורך בהגעה לבית החולים או מגע פיזי בין פציינטים לרופאים ומטפלים.

אטל מולכו פיליבה, מנכ"לית פמי מציינת: "אנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה עם שערי צדק כמרכז רפואי מוביל בישראל שמצטרף לשורה של בתי חולים וקופות שמשתמשים במערכת המשוכללת שפיתחנו יחד עם חברת הבת הטכנולוגית שלנו - אומנו. יש לציין כי מעבר למענה 24/7 באשר למגיפה המשתוללת, המערכת שפיתחנו מייעלת את מתן שירותי הבריאות גם בימים שבשגרה וביכולתה לקצר תורים באופן משמעותי, לצמצם עומסים במחלקות ולחסוך זמני נסיעה יקרים עבור מטופלים, ביחד אין לי ספק שנוביל את פעילות הרפואה מרחוק.

שימי בן ברוך סמנכ"ל הטכנולוגיות של שערי צדק: "כחלק מהטרנספורמציה הדיגיטלית והמהפכה הטכנולוגית שעובר המרכז הרפואי שערי צדק חשוב לנו לשים את המטופל במרכז. באמצעות הפתרון המאובטח של חברת פמי ניתנה לנו אפשרות להמשיך להנגיש את שירותי הרפואה המתקדמים של בית החולים גם למטופלים ישירות מביתם. הבחירה בפמי מאפשרת לרופאים פלטפורמה אחודה המחוברת בממשקים מלאים לרשת בית החולים תוך כדי שמירה על רמות אבטחת מידע גבוהות כמקובל בעולמות הרפואה.

בהמשך ישנה תכנית להרחבת השירות לעולמות טלרפואה מתקדמים אחרים כגון ביצוע בדיקות מהבית והעברת מדדים ישירות לרופאים בפלטפורמות מרוחקות."

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה