עיריית ירושלים תוביל את יריד המלגות הגדול בעיר



באירוע ישתתפו למעלה מ-30 ארגונים המעניקים סיוע לסטודנטים הירושלמים

סטודנטים (צילום: הדס פרוש/פלאש 90)

אחרי שנת קורונה ושנת לימודים מאתגרת עבור הסטודנטים, עיריית ירושלים החלה להוביל השבוע את יריד המלגות הגדול, בהשתתפות 30 גופים נוספים אשר יציגו את המלגות שלהם. קרן המלגות העירונית, המנוהלת על ידי עיריית ירושלים, בשיתוף מפעל הפיס והקרן לירושלים, היא הגדולה בארץ ועומדת על סכום של כ-15 מיליון שקל.

כאמור, משתתפי היריד יקבלו מידע על כלל המלגות הקיימות ועל אלו שברשותן, כלים לניהול נכון ומידע נוסף על המלגות הירושלמיות בין שאר מאות מלגות הקיימות לרשותם. היריד המתוכנן יתבצע בזום ויתקיימו בו מספר אירועים אשר יתמקדו במלגות ייעודיות לאוכלוסיות מגוונות, וזאת למען לרווחתם ועתידם בעולם האקדמיה, כמן כן באירוע ישתתפו למעלה מ-30 ארגונים המעניקים סיוע לסטודנטים הירושלמים.

לציין כי היוזמה לקידום הכנס היא חלק ממהלך עירוני אסטרטגי, שמטרתו לדאוג לרווחת הסטודנטים ולעודד אותם ללמוד ולהתפתח באחד ממוסדות האקדמיה. מאחורי היריד עומדים עיריית ירושלים, הרשות העירונית לתעסוקה, רשות הצעירים, מרכז הצעירים, תכנית הישגים וקרן המלגות העירונית. 

אלו הם ירידי המלגות שיתקיימו לאורך השבוע:

3.6 בשעה 18:00 מלגות לנרשמים החדשים לשנה הלימודים הקרובה - מלגות תלת שנתיות + מענה על שאלות

7.6 בשעה 18:00 מלגות מוכוונות קהל יעד - רקע סוציו-אקונומי נמוך, מלגות לפי דת ועדה.

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אחת המטרות המרכזיות שלנו כעירייה היא לתמוך בסטודנטים ובצעירים, ובהתאם לכך קרן המלגות שלנו היא הגדולה בארץ. נמשיך לפעול על מנת להגדיל אותה למען רווחת הסטודנטים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה