עיריית ירושלים מקימה מינהלת מיוחדת להעברת משרד הממשלה לבירה



בראש המנהלת יעמוד חבר המועצה יוסי חביליו, ומטרתה תהיה להכין עבור העירייה תכנית אסטרטגית שתענה על צורכי משרדי הממשלה ותאפשר את העברתם לבירה: "הגיע הזמן שהממשלה תקיים את החוק ואת החלטותיה"

צילום: הדס פרוש, פלאש 90
עם הקמת הממשלה החדשה, החליט ראש העיר ירושלים, משה ליאון על הקמת מינהלת חדשה שתיועד לטיפול בהחזרת משרדי ממשלה לבירה.

ע"פ החלטת ראש העיר בראש המינהלת יעמוד חבר מועצת העיר, עו"ד יוסי חביליו והיא תהא חלק מאגף אסטרטגיה של עיריית ירושלים.


בניגוד לחוק יסוד ירושלים בירת ישראל ולהחלטת ממשלה להעברת משרדי הממשלה (1661), מרבית משרדי הממשלה טרם העתיקו את משרדיהם לבירה על אף הצהרות חוזרות ונשנות.

בשנים האחרונות משקיעה עיריית ירושלים הון רב בהקמת מגדלי משרדים ושטחי מסחר שבשנים הקרובות עתידים להתמלא בעובדים רבים מכל התחומים וגם עובדי משרדי הממשלה השונים.

תפקידה של המינהלת, שבראשה יעמוד עו"ד יוסי חביליו הוא להכין עבור העיריה תכנית אסטרטגית שתענה על צורכי משרדי הממשלה ותאפשר את העברתם לבירה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אחת המשימות האסטרטגיות שלנו עבור העיר היא העתקת משרדי הממשלה והיחידות הארציות לתוך ירושלים. זוהי תוספת של משרות איכותיות שימשכו כח אדם איכותי ויתרמו לכל רבדי העיר תרומה משמעותית. אני מברך את עו"ד יוסי חביליו, וסבור כי הוא יעשה את עבודתו נאמנה עבור הציבור.

חבר מועצת העיר, עו"ד יוסי חביליו:"העברת משרדי הממשלה לירושלים תתרום לעיר הן בהכנסות מארנונה,הן ביצירת מקומות עבודה והן ברכישת שירותים מספקים ירושלמים,הגיע הזמן שהממשלה תקיים את החוק ואת החלטותיה,הקמת המינהלת מעידה על החשיבות שעירית ירושלים מייחסת לנושא ואני מקווה ומאמין שתשיג את התוצאה המקווה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה