עיריית ירושלים מנגישה שירותים מרחוק – גם בשפת הסימנים



עיריית ירושלים השיקה לאחרונה שירות ייחודי, המאפשר קבלת שירות מונגש בשפת הסימנים באמצעות מוקד ווטסאפ ייעודי

המיזם החדש והמפתיע של עיריית ירושלים. צילום: פלאש 90

תקופת הקורונה וסגירת קבלת הקהל בעירייה יצרו קושי מיוחד עבור אוכלוסיות הזקוקות להנגשה בשפת הסימנים. כדי להתמודד עם המצב הזה השיקה בימים האחרונים עיריית ירושלים את השירות החדש, שיינתן ע"י מתורגמן לשפת הסימנים, שיתרגם את השיחה לפונה בשיחת וידאו דרך אפליקציית ווטסאפ.

השירות יינתן במחלקות ארנונה, חניה וחינוך, באמצעות פנייה למספר טלפון 051-5151128, בימים א' ו-ג', בכל שבוע, בין השעות 08:00 עד 13:00. בנוסף תתאפשר השארת הודעה כתובה במוקד עם שם הפונה ומהות הפניה, ושיחה חוזרת תתבצע אל הפונה בהקדם.

בעירייה מוסרים כי מהלך זה הוא נדבך נוסף במהפכת השירות לתושב וערוץ קשר ייעודי שמטרתו לסייע ולהנגיש את שירותי העירייה לבעלי מוגבלויות, זאת בנוסף לאפשרויות קבלת השירות באופן מקוון, במגוון נושאים עירוניים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "מדובר בצעד מבורך למען תושבי העיר. אנו משתמשים באפליקציות השיחה הפופולאריות לשימוש לטובת הנגשת השירותים לאנשים הזקוקים לתרגום לשפת הסימנים וזאת כחלק מהתוכנית לשיפור השירות העירוני לכלל תושבי העיר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה