עיריית ירושלים : גני הילדים יפעלו בל"ג בעומר; הסייעות יקבלו שכר מלא



גני הילדים בירושלים יפעלו בל"ג בעומר כרגיל, הסייעות יקבלו שכר מלא, כך מסרה עיריית ירושלים. בעיר ירושלים פועלים כ- 630 גני ילדים ועל מנת להפעילם נדרשים גם צוותי הגננות וגם צוותי הסייעות העירוניות

בהמשך להודעת הסתדרות המורים, פעלו ראש העיר ירושלים, משה ליאון, סגנית ראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, חגית משה ויו"ר ועד העובדים בעיריית ירושלים, אייל לוי, יחד עם מינהל חינוך על מנת לאפשר את קיום יום הלימודים בגני הילדים ביום שלישי ה12.5, במקום חופשת ל"ג בעומר.
בעיר ירושלים פועלים כ- 630 גני ילדים ועל מנת להפעילם נדרשים גם צוותי הגננות וגם צוותי הסיעות העירוניות.

היום, שישי, הגיעו בעיריית ירושלים להבנות על מנת להפעיל יום לימודים בגני הילדים בעיר, ולפיכך: ע"פ החלטת הסתדרות המורים הגננות יוכלו לבחור אם להתנדב וכן לפתוח את גני הילדים, ביום שלישי ה- 12.5, אך הסייעות בגנים אשר משכורתם משולמת ע"י עיריית ירושלים יקבלו שכר מלא על עבודתן.
 
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "בעקבות משבר הקורונה, ההיגיון אומר לפתוח את גני הילדים כרגיל ביום שלישי, לאור ביטול מדורות ל"ג בעומר. בעקבות ההודעה של הסתדרות המורים התגייסנו מיד ויחד עם הסתדרות העובדים הוחלט כי הסייעות העירוניות יעבדו בשכר מלא. אלה ימים מורכבים שבשביל לצלוח אותם נדרשת מאיתנו גמישות ויצירתיות רבה. אני מבטיח להורים שנעשה ככל שביכולתנו, תמיד, על מנת לסייע ולהקל"
יו"ר ועד ההורים בירושלים, אריק קפלן: "אני מודה לראש העיר וראשי מנח"י על שנענו לבקשתי להפעיל את גני הילדים בחופשת ל'ג בעומר. 
מדובר בהחלטה חינוכית וכלכלית שתסייע רבות לילדים ולהורים. אין ספק כי יש על מי לסמוך בעירייה ,כפי שראינו גם עם פתיחת א-ג ונראה בהקדם עם הצהרונים. אני מאחל להמשך שתוף פעולה למען ילדי העיר והוריהם. אני שב לקורא להורים לשלוח ילדיהם למוסדות החינוך הפתוחים בעיר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה