עיריית ירושלים בפרויקט מיוחד בגני הילדים ברחבי העיר



מטרת הפרויקט ללמד את דור העתיד על אחריות חברתית במסגרתו הילדים התבקשו לאסוף מטבעות אבודים של 10 אגורות – ולרכז אותן בקופת האוצר בגן. האוצרות מכלל הגנים, נתרמו למען עמותות שונות בשיתוף עמותת "עיגול לטובה"

האוצר האבוד. באדיבות עיריית ירושלים

 

עשרות ילדי גנים ירושלמים יצאו לאחרונה למבצע מיוחד במסגרת פרויקט "האוצר האבוד". מדובר בפרויקט של עיריית ירושלים, שמטרתו ללמד את דור העתיד על אחריות חברתית, במסגרתו נתבקשו הילדים לאסוף מטבעות אבודים של 10 אגורות – ולרכז אותן בקופת האוצר בגן. בשבועות האחרונים, לאחר מאמץ משותף, נאספו האוצרות מכלל הגנים, ובהתאם לבחירתם של הילדים, נתרמו למען עמותות שונות בשיתוף עמותת "עיגול לטובה". 

"מדובר בפרויקט מרגש ומיוחד, באמצעותו לימדנו את ילדי הגן על ערכה של צדקה ואת המושג 'אחריות חברתית'", מספרים בעירייה. "הילדים, שמצאו עניין רב הן בנושאים עצמם והן בפעילות הייחודית, נהנו ממבצע האיסוף, שבסיומו אף קיימנו בחירות דמוקרטיות, כאשר כל ילד הצביע לטובת איזו מטרה חברתית ייתרם האוצר שאספו".

 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "מדובר בפרויקט חינוכי יוצא דופן, שמטרתו להנחיל לילדי ירושלים, דור העתיד, את שני הערכים העליונים של נתינה ורעות. הילדים אספו כסף קטן ועשו מהלך גדול. הכסף נתרם לעמותות שונות העוסקות בתחומים מגוונים, מתוך רצון לשנות את פני החברה, לתת מעצמם למען האחר. אמשיך לפעול על מנת לייצר עוד פרויקטים ייחודיים מסוג זה במערכת החינוך הירושלמית".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה