עיריית ירושלים אישרה את תוכנית מתחמי שגרירות ארה"ב בבירה



עיריית ירושלים אישרה שני מתחמים עבור השגרירות האמריקאית בבירה בשטח של 110 מ''ר. ראש עיריית ירושלים: "זהו רגע היסטורי ומרגש המתרחש על רקע השינוי המדיני שאנו חווים בימים אלה עם הסכמי השלום המבורכים"

עיריית ירושלים אישרה אמש (רביעי) שני מתחמים עבור השגרירות האמריקאית בבירה.העירייה אישרה שתי תוכניות לשני מתחמים דיפלומטיים של ארה"ב בירושלים.

ראש העיר, משה ליאון בישיבת הוועדה המקומית – באדיבות דוברות העירייה

התוכניות מציעות שני מתחמים דיפלומטים, הראשון הרחבת המתחם הקיים היום בשכונת ארנונה לגודל של 50 אלף מ"ר, והשני במתחם אלנבי, הממוקם בין הרחובות חנוך אלבק, דניאל ינובסקי ודרך חברון - בגודל של 60 אלף מ"ר. כל אחד מהמתחמים כולל מבני משרדים, מגורים וביטחון לעובדים.

בעירייה מציינים כי בכל הנוגע למלון דיפלומט, ובסיכום עם נציגי השגרירות, הוחלט כי המבנה לא יפונה עד למציאת פתרון ראוי לדיירי המבנה.

צילום אויר - שטח תוכנית 1

\צילום אויר- שטח תוכנית 2

מספר הקומות מותאם למדיניות התכנון לשכונות הצמודות; 10 קומות כלפי דרך חברון ועד 5 קומות ביתר המתחמים. העברת המתחמים הדיפלומטים במלואם לירושלים, בירת ישראל, הנה מהלך חשוב ומשמעותי למדינת ישראל. בעירייה מקווים כי בעקבותיו יצטרפו למהלך מדינות נוספות.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "זהו רגע היסטורי ומרגש המתרחש על רקע השינוי המדיני שאנו חווים בימים אלה עם הסכמי השלום המבורכים. אני סבור כי הצעד הנוסף של העצמת מתחמי השגרירות בירושלים, והמשך העברתה לבירה היא סנונית ראשונה לנציגויות נוספות שיעתיקו את מקומן לבירה. השגרירות  במתחם אלנבי, צפויה להיבנות על ציר הרכבת הקלה ולהגביר את פיתוחה של העיר למען תושביה, וזאת בהמשך לתכנית האב בתלפיות שאושרה זה מכבר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה