עופר ברקוביץ הצטרף למפלגת "תקווה חדשה"



יו"ר תנועת "התעוררות" בירושלים עוזב את הפוליטיקה העירונית לטובת הארצית והצטרף למפלגה של גדעון סער 'תקווה חדשה". ברקוביץ שובץ במקום ה-13 ברשימה

צילום: פלאש 90

עופר ברקוביץ', יו"ר תנועת "התעוררות" בירושלים וחבר מועצת העיר, הצטרף לרשימת מפלגת "תקווה חדשה". ברקוביץ' (37), יליד ירושלים, מכהן כחבר מועצת העיר ירושלים בעשור האחרון. בעבר כיהן כסגן ראש העיר. ברקוביץ' הוא בוגר תואר ראשון בחוג לפילוסופיה, כלכלה ומדע המדינה באוניברסיטה העברית. רס"ן במיל'.

על הצטרפותו אמר גדעון סער, יו"ר המפלגה: "הוא דוגמא למנהיגות צעירה שלוקחת אחריות ונאבקת על העתיד. הצטרפותו משמעותית ומסמלת תקווה חדשה לדור הצעיר במדינה. עופר יוביל את מטה ירושלים בקמפיין הבחירות ומטה המשפחות הצעירות".

ברקוביץ': "אני גאה להצטרף לנבחרת תקווה חדשה בהובלתו של גדעון סער. אני מאמין במנהיגותו, ביושרו ובניסיונו העשיר שמבססים אותו כמועמד המתאים לראשות הממשלה. אני מתכוון להיות חייל של ירושלים ולהבטיח את עתידה מהכנסת.

אני מתכוון לפעול למען הצעירים, העסקים הקטנים שנפגעו קשות במהלך משבר הקורונה וזקוקים לנציגות אותנטית שתפעל לפתרונות עבורם. אני מתכוון לפעול לאחדות ישראל, כפי שפעלתי ב"התעוררות" ולחבר את כל קבוצות האוכלוסייה".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה