עבירות מסכנות חיים בכבישי ירושלים: דו״חות רבים חולקו במהלך הסופ"ש נגד נהגים



בפעילות אכיפת עבירות תעבורה שערכה משטרת ישראל בירושלים בסוף השבוע האחרון, נרשמו 96 דו"חות תנועה, מתוכם נרשמו 21 דו"חות לנהגים בגין עבירת שימוש בטלפון נייד במהלך נהיגה

בקבוק אלכוהול שנתפס אצל אחד הנהגים. צילום: דוברות המשטרה

בפעילות אכיפה אותה ערכו במהלך סוף השבוע האחרון שוטרי מערך התנועה של מחוז ירושלים כנגד נהגים המבצעים עבירות תנועה, נרשמו על ידי השוטרים 96 דו"חות תעבורה, ונפסלו רישיונותיהם של 8 נהגים בגין עבירות תעבורה חמורות.

בתוך כך, נרשמו כאמור 21 דו"חות תנועה בגין שימוש בטלפון נייד תוך כדי נהיגה, נרשמו 13 דו"חות בגין עבירות של אי ציות לרמזור ושימוש בדרך שלא כחוק וכנגד 9 נהגים החל הליך דין תעבורתי לאחר שנתפסו נוהגים בהשפעת אלכוהול או סמים. בנוסף, הושבתו מנהלית 8 כלי רכב בגין עבירות בגינן קמה סמכות לקצין משטרה.

בנוסף, במהלך סוף השבוע נתפסו ונעצרו שני חשודים בגין עבירה חמורה של נהיגת רכב בתקופת פסילה. באחד המקרים, נעצר רכב לבדיקה על ידי שוטרי סיור תחנת שפט בצפון העיר ירושלים ובדיקת הנוהג ברכב העלתה כי החשוד (25) נוהג ברכב על אף שרשיונו נפסל על ידי בימ"ש לתקופה של 10 חודשים שטרם חלפו. במקרה אחר, נבדק נהג רכב במחסום חיזמא על ידי לוחמי מג"ב ושוטרי תחנת שפט לאחר שעלה חשד כי הנו נוהג בהשפעת אלכוהול בשל ריח שנידף מתוך הרכב ומספר בקבוקים המכילים משקה אלכוהולי. בתגובה לבדיקה החל הנהג החשוד (21) להתעמת עם השוטרים והוא נעצר. בהמשך, הועבר לבדיקת רמת האלכוהול בגופו וחקירה זאת לאחר שעלה כי הנו פסול לנהיגה על ידי בימ"ש לתקופה של 27 חודשים שהחל לרצותה בתחילת חודש נובמבר הנוכחי.

״משטרת ישראל ממשיכה כל העת בפעילות אכיפה בלתי מתפשרת במסגרת מאבק עיקש בקטל בדרכים, זאת בדגש על אכיפת עבירות תנועה חמורות המבוצעות על ידי נהגים המסכנים את ציבור משתמשי הדרך״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה