סוף שבוע בכבישי ירושלים: מאות דו״חות נרשמו בפעילות המשטרה



במהלך פעילות שוטרי התנועה בכבישי ירושלים נרשמו 213 דו"חות בגין עבירות חמורות, מהם 45 בגין שימוש בטלפון נייד במהלך נהיגה, עבירה המסכנת את חייו של יושבי הרכב וציבור משתמשי הדרך

במהלך סוף השבוע האחרון הגבירו שוטרי התנועה של מחוז ירושלים במשטרת ישראל את פעילות האכיפה כנגד עבירות מסכנות חיים ורשמו 213 דו"חות בגין עבירות חמורות, מהם 45 בגין שימוש בטלפון נייד במהלך נהיגה, עבירה המסכנת את חייו של יושבי הרכב וציבור משתמשי הדרך. בין היתר נתפסו 26 נהגים שלא צייתו לרמזור האדום בכיוון נסיעתם.

צילום: דוברות המשטרה

במהלך הפעילות שנערכה ברחבי העיר ירושלים ובמבואותיה, נרשמו בנוסף 8 דו"חות כנגד נהגים שעל פי החשד נהגו בהשפעת אלכוהול וסיכנו בכך את ציבור משתמשי הדרך. כמו כן, נרשמו על ידי שוטרי התנועה 25 דו"חות בגין אי מתן זכות קדימה להולכי רגל.

באחד המקרים, הבחינו שוטרי התנועה בנהג רכב שאינו חגור בחגורת בטיחות כחוק ובנוסף משתמש במכשיר הטלפון הנייד תוך כדי נהיגה. השוטרים סימנו לנהג לעצור בבטחה בצד הדרך אך זה בחר לחמוק ולהימלט מידי החוק. בפעילות חקירתית מהירה תוך התחקות אחר הרכב, אותר הנהג וכנגדו נרשמו דו"חות בהתאם.

צילום: דוברות המשטרה

עוד במהלך פעילות האכיפה בסופ"ש, נפסלו רישיונות נהיגה של 5 נהגים והושבתו רישיונותיהם של 8 כלי רכב על-אתר.

״שוטרי אגף התנועה ממשיכים בפעילות מצילת חיים תוך אכיפה נחושה כנגד עבירות המסכנות את חיי ציבור משתמשי הדרך, זאת תוך מיצוי הדין עד תום עם נהגים הבוחרים להפר את החוק״, נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה