סגנית ראש העיר, חגית משה נבחרה ליו"ר הבית היהודי



סגנית ראש עיריית ירושלים נבחרה לעמוד בראשות המפלגה לאחר שגברה על המועמד של בנט לתפקיד. ניצחונה בבחירות המקדימות נחשב להישג לנתניהו, שיוכל כעת להוביל לכך שתחבור למפלגתו של סמוטריץ'

צילום: מרים אלסטר,פלאש 90

בפעם הראשונה בתולדות מפלגת הבית היהודי, אישה תעמוד בראשות המפלגה, זאת לאחר שאמש (ג') נבחרה לתפקיד יושבת ראש המפלגה, סגנית ראש עיריית ירושלים חגית משה. משה בשלב זה, היא גם האישה היחידה שעומדת בראש מפלגה בבחירות לכנסת ה-24.

היו''ר החדשה ניצחה את ניר אורבך, מנכ''ל המפלגה, בבחירות שנערכו הערב בקרב מתפקדי המפלגה. הבחירות התקיימו לאחר הודעתו של יו''ר המפלגה היוצא, הרב רפי פרץ, כי לא יתמודד בבחירות לכנסת ה-24 ויפרוש מהחיים הפוליטיים.

ניצחונה של משה נחשב להישג לנתניהו, כיוון שהוא מעוניין שהבית היהודי לא תחבור לבנט ולימינה - אלא תחבור למפלגתו של סמוטריץ', "הציונות הדתית". אם אכן כך יקרה, ובנוסף יחברו אליו גם איתמר בן גביר ו"עוצמה יהודית" - התמיכה ברשימתו של סמוטריץ' צפויה להתחזק - וסיכוייה לעבור את אחוז החסימה יגדלו. 

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, על ניצחונה של חגית משה בבחירות המוקדמות על ראשות הבית היהודי: "מברך את חגית משה, סגניתי וממונה על תיק החינוך, שנבחרה הערב לעמוד בראשות מפלגת הבית היהודי. חגית פעלה ופועלת לטובת העיר ירושלים ותושביה, זכות גדולה לעיר שאלו נבחרי הציבור שלה, אני מאחל לה הצלחה גדולה בתפקידה החדש".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה