נתפס נוהג בזמן פסילה, לאחר שדרס למוות אדם



החשוד נעצר שלשום לחקירה ע״י בלשי יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים. בסיום החקירה במשטרה הוגש נגדו כתב אישום עם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים

תמונה מזירת האירוע ב2018 שבה היה מעורב החשוד. דוברות המשטרה

במסגרת המאבק המתמשך של שוטרי התנועה במחוז ירושלים נגד עברייני תנועה המסכנים את משתמשי הדרך, בוצעה שלשום פעילות יזומה באזור דרום ירושלים.
במהלך הפעילות בשעות אחר הצהריים, אותר ועוכב לבדיקה בסמוך למחסום מזמוריה נהג רכב, בן 30 תושב מזרח ירושלים. בבדיקה שערכו בלשי יחידת התנועה המרכזית של מחוז ירושלים התברר כי החשוד נהג ברכב בפסילה.

השוטרים ערכו בדיקה לסיבת שלילת רישיון הנהיגה של הנהג, ואז התבררה חומרתה. אותו הנהג שנתפס, היה מעורב בשנת 2018 בתאונת דרכים קטלנית בעת שנהג במשאית בכביש 5, סטה מנתיבו ופגע ברכב שעמד בשול הדרך. התאונה הקטלנית הובילה למותו של אדם ופציעתם של נוספים. בשל כך הוא הורשע בבימ״ש בגרימת מוות ברשלנות ונגזר, עליו עונש מאסר בפועל, זאת לצד שלילת רישיון נהיגתו למשך מספר שנים.

בתום חקירה שנוהלה במחוז ירושלים, הוגש נגד החשוד כתב אישום ע״י יח׳ תביעות תעבורה ירושלים בגין נהיגה בזמן פסילת בימ״ש ונהיגה ללא ביטוח. לצד זאת ולנוכח חומרת המקרה, הוגשה נגדו בבימ״ש לתעבורה ירושלים גם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים.

רס״מ אליהו מטלוב מפקד יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים ציין: ״לצערנו תפיסת נהגים הנוהגים בפסילה ומזלזלים בהחלטות בימ״ש נגדם שכיחה. לכן אנחנו מבצעים אכיפה נחושה לאיתור של אותם נהגים, ופועלים לתפיסתם ולהעמדתם לדין. יחד עם זאת במקרה הזה מדובר בפסילה על אדם שהורשע בגרימת מוות ברשלנות. בימ״ש אף ציין בהליך הנוכחי כי מדובר בהרשעה חמורה, שבעקבותיה הוטלו על הנאשם מספר שנות פסילה לצד עונש מאסר שאותו ריצה. בסיום החקירה המהירה שניהלנו, יחידת תביעות תעבורה של מחוז ירושלים הגישה נגדו כתב אישום עם בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים. נמשיך לפעול בכל הכלים שברשותנו לאתר נהגים עבריינים מסוכנים ומסכני חיים המזלזלים בהוראות החוק והחלטות בימ״ש.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה