נקודת הזנקה חדשה של מד"א נפתחה בהדסה עין כרם



במטרה לקצר את זמני ההגעה לחולים ופצועים נפתחה נקודת הזנקה חדשה של מד"א בבית החולים הדסה עין כרם. נקודת ההזנקה החדשה, בה פועל אמבולנס באופן קבוע, מצטרפת ל-3 התחנות של מגן דוד אדום בעיר ירושלים

צילום: דוברות הדסה עין כרם
נקודת הזנקה חדשה של מד"א נפתחה לאחרונה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. זאת, כחלק מהפעולות הננקטות במד"א כל העת, לקיצור זמני ההגעה לחולים ופצועים. נקודת ההזנקה החדשה, בה פועל אמבולנס באופן קבוע, מצטרפת ל-3 התחנות של מגן דוד אדום בעיר ירושלים.
 
מנהל בית החולים הדסה עין כרם, פרופ' יורם וייס: ״נקודת הזנקה של מד״א בבית חולים הדסה עין כרם אשר הוקמה לראשונה, היא עוד צעד חשוב לחיזוק הקשר של בית החולים עם מד"א והתושבים הזקוקים לפינוי מקצועי לבית החולים. הנהלת הדסה רואה בארגון שותף חשוב לדרך, ויחד נמשיך לשלב כוחות ולתת את השירות והטיפול המיטבי לכל מי שמגיע לשערינו״.

 
מנהל מרחב ירושלים במד"א, שלמה פטרובר: ״זהו שיתוף פעולה חשוב לכל הנוגעים בדבר, כולנו עוסקים לבסוף בהצלת חיים ומטרתנו לשפר את מה שאנחנו עושים ביום יום. הנקודה נפתחה בבית חולים הדסה על מנת שנוכל לקצר את זמני התגובה שלנו לתושבים הזקוקים לסיוע. אנו מודים לבית חולים הדסה ולהנהלה שעזרו לדחוף ולקדם את הנושא״.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה