נערכים לביקור ביידן: הכבישים שייחסמו וההכנות בבית הנשיא



16 אלף שוטרים ולוחמי מג"ב, סגירת נתיבים בכביש 1 בין תל אביב לירושלים וגם בכביש 6: המשטרה השלימה את ההכנות לקראת ביקורו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בישראל

משטרת ישראל השלימה בימים אלו את ההכנות לקראת ביקורו של נשיא ארצות הברית, מר ג'ו ביידן, בישראל ביום רביעי הקרוב.

צילום: דוברות המשטרה

במהלך כל ימי הביקור יפעלו מעל 16,000 שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים אשר יתפרסו החל מיום רביעי בצהריים על מנת לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך הביקור הממלכתי שצפוי להיערך בישראל בין התאריכים 13-15.07.22.

״מגן כחול 3״ הינו מבצע לאומי מורכב ומשולב, אשר יתוכלל על ידי משטרת ישראל. היערכות המשטרה תתמקד במספר גזרות, ובפרט: מרחב נתב״ג, ירושלים והצירים הראשיים המובילים לבירה.


בנוסף לפריסת הכוחות בשטח, יפעלו מרכזי שליטה ומוקדי משטרה על מנת להבטיח פיקוד ושליטה אפקטיביים לאורך כל המבצע.
צילום: דוברות המשטרה
לפני מספר שבועות, החלה היערכות המשטרה לקראת ביקורו הצפוי של נשיא ארה״ב בישראל. היערכות המשטרה למבצע המורכב כללה, בין היתר: תכנון בהיבטי אבטחה, סדר ציבורי ותנועה ביחד עם יתר הגופים העוסקים במלאכה.
כחלק מהשלמת ההכנות וההיערכות של משטרת ישראל לקראת המבצע, התקיימה גם תרגולת מודל ליווי ואבטחה של מערך השיירה שעתיד להוביל את נשיא ארה״ב מר ג'ו ביידן ופמלייתו, בין האתרים השונים בהם הוא עתיד לבקר.
בתוך כך, משטרת ישראל ביצעה ומבצעת תרגולות נוספות כחלק מהיערכות הכוחות לקראת הביקור החשוב שיתקיים במנלך השבוע.

במהלך ימי הביקור, החל מיום ד׳ (13.07.22) בשעות אחר הצהריים ועד ליום ו׳ (15.07.22) בשעות הצהריים, צפויים שיבושי תנועה וחסימות בצירים שונים באזור המרכז, בצירים המובילים לירושלים, וברחבי העיר ירושלים. כמו כן ייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לעיר לפרקי זמן קצרים ונקודתיים.

משטרת ישראל תעדכן במהלך השבוע, בסמיכות לביקור ובמהלכו, אודות כלל החסימות המתוכננות והשינויים הצפויים בהסדרי התנועה. עדכונים אלו ימסרו באמצעות כלי התקשורת וכן בערוצי הניו מדיה של המשטרה.

להלן צפי לשינויים בהסדרי התנועה הצפויים במהלך ימי הביקור
צירים במרחב הבינעירוני:

🔹יום רביעי (13.07.2022) צפוי להיסגר לתנועה כביש מספר 1 ממחלף שפירים ועד למחלף סחרוב בשני הכיוונים.

כמו כן יחסמו: הגישה לכביש 1 מכביש 6 במחלף בן שמן וממחלף נשרים, והתנועה תופנה לכביש 44, 444 וכביש 443.

אנו מבקשים להדגיש בפני כלי התקשורת והציבור כולו, כי בכל מהלך הביקור חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס (לרבות רחפנים) למרחב האווירי של נתב״ג וירושלים.

צילום: דוברות המשטרה

משטרת ישראל תמשיך לפעול לקיומו התקין של המבצע הלאומי ׳מגן כחול 3׳, בהיבטי פיקוד ושליטה, אבטחה, שמירה על הסדר הציבורי ותנועה, תוך צמצום הפגיעה בשגרת החיים של הציבור ככל שניתן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה