נעצר סטודנט בחשד שפרץ לבית ספר במקום מגוריו וגנב מחשב



תלמיד מכינה קדם אוניברסיטאית פרץ על פי החשד לבית הספר ביישוב מגוריו וגנב מחשב המשמש את סגל ההוראה במקום. חקירת המשטרה שנפתחה, הובילה לאיתורו ובחיפוש שערכו הבלשים בביתו, אותר המחשב שנגב והוא הוחזר למוסד החינוכי

צילום: דוברות המשטרה

בדיווח שהתקבל למשטרה על התפרצות למוסד חינוכי באחד מישובי מועצה אזורית מטה יהודה הוזעק למקום השוטר הקהילתי ביישוב ונפתחה חקירה בתחנת הראל מרחב ציון בעקבות המקרה.

במסגרת החקירה, תוך איסוף ממצאים במקום ופעולות חקירה מגוונות, אותר ועוכב לחקירה על ידי בלשי תחנת הראל החשוד במעשה, תושב אותו היישוב בשנות ה-20 לחייו. בחיפוש שערכו הבלשים במקום מגוריו, על פי צו בימ"ש, איתרו את המחשב שנגנב מתחת לכיסא פלסטיק שצמוד למיטתו.

החשוד הועבר אל תחנת הראל לחקירה, יחד עם המחשב הגנוב שנתפס על ידי הבלשים, בגין עבירות של התפרצות וגניבה ובסיום חקירתו נשלח בתנאים מגבילים של מעצר בית מלא למשך מספר ימים והרחקה מהמוסד החינוכי ממנו גנב על פי החשד את המחשב.

בימים האחרונים, הגיע נציג בית הספר אל תחנת המשטרה הראל, שם קיבל לידיו את הרכוש שנגנב והושב על ידי הבלשים ובסיום, הודה לגורמי המשטרה על הטיפול המהיר והנחוש שהביא להשבת המחשב המשמש את מורי בית הספר.

״משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות נגד עברייני הרכוש, סיכול מעשיהם ומיצוי הדין עמם בהתאם, במטרה להגביר את ביטחון הציבור והגנה על רכושו, כל העת״, נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה