נעצר חשוד בפריצה לרכב ועסק בירושלים, תוך ניסיון הימלטות



שוטרים שהוזעקו הלילה בעקבות דיווח של אזרח ערני, עצרו חשוד בפריצה לכלי רכב ובית עסק סמוך לתחנת הרוח בירושלים, תוך שניסה להימלט מפניהם

שוטרי סיור תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, הוזעקו הלילה על ידי אזרח שדיווח למוקד המשטרה אודות אדם חשוד שמנסה לפרוץ, לדבריו, לבית עסק הנמצא במתחם תחנת הרוח משכנות שאננים בירושלים.

צילום: דוברות המשטרה

השוטרים שהגיעו תוך זמן קצר, מיד החלו בסריקות אחר החשוד על פי תיאורו שנמסר, ובמהלכן נשמע קול ניפוץ זכוכית בקרבתם. אחד משוטרי הסיור שסרק אחר החשוד, הבחין בו בעת מעשה פורץ לרכב ופלג גופו העליון בתוכו. השוטר מיד עצר את החשוד שניסה בתחילה להימלט והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

בסריקה רחבה יותר שביצעו השוטרים לאחר מעצר החשוד, אותר רכב נוסף שחלונו מנופץ ונבדק החשד כי מדובר במעשיו של אותו חשוד תוך שנאספו ראיות וממצאים שונים על ידי שוטרי הזיהוי הפלילי של מחוז ירושלים.

צילום: דוברות המשטרה

הבוקר, הובא החשוד, תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו, בפני בימ"ש שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ב-5 ימים, עד ליום ראשון הקרוב 11.12.22.

"משטרת מחוז ירושלים תמשיך לפעול תוך נחישות רבה כנגד עבירות פליליות ועבירות רכוש בפרט למען הגברת ביטחון הציבור והגנה על רכושו. ערנות אזרח ופעילות מהירה של שוטרי הסיור, הביאה למעצרו של חשוד במעשים והעברתו לחקירה", נמסר מהמשטרה. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה