נעדרים מהמסיבה שהתקיימה בוואדי של נירים "הפסיידאק"



ביום שישי התקיימו מספר מסיבות בעוטף עזה. הנובה, בקיבוץ רעים, שעליה כולם דיברו. במרחק של עשר דקות משם, בשטחים החקלאיים שבין ניר עוז לנירים, התקיימה מסיבה נוספת בהפקה שנקראת פסיידאק. החברים ובני המשפחה של צעירים שבילו שם לא יודעים מה עלה בגורל יקיריהם. "אנחנו מדברים עם מוקד 105, עם המשטרה, עם זק״א. אנחנו אומרים להם על המסיבה ומדווחים והם כל פעם מחדש בשוק שהייתה עוד מסיבה. המידע הזה לא מחלחל"

.

יואב מישקין, בן 24, תושב נירים במקור, בילה במסיבה מספר: "שמענו טילים, היה גשם של טילים מטורפים. הם לא נפלו בשטח שלנו כי להערכתי, המחבלים לא ידעו על המסיבה שלנו וזה היה המזל שלנו. היו שרצו מהר למצוא מרחב מוגן. מי שהתרחק מהאזור ישר על ההתחלה יצא מזה.

"אני לא ברחתי מהר, נשארתי בשטח. עצרנו את המסיבה, כיבינו את המוזיקה וקיפלנו את הציוד. באיזשהו שלב, נכנסתי לאוטו ובאתי לצאת מהאזור. אז חבר שלי התקשר אליי והזהיר אותי לא לצאת. הוא אמר לי שיש מחבלים שזרקו עליהם רימון ושהוא ראה גופות שרועות. בשלב הזה נשארנו שם בערך 20 אנשים. מצאנו איזה תעלה בשטח, נכנסנו לשם והתחבאנו. 50 מטר מאיתנו, התחבאו עוד חבר'ה צעירים, בשיחים. היינו בתעלה הזאת משבע וחצי בבוקר עד חמש אחר הצהריים, עד שהצבא הגיע לחלץ אותנו. מי שהיה איתי, ניצל. אבל שמעתי על הרבה שנעלמו ושלא מוצאים אותם". 

הנעדרים הם:
- שחר קדמן
- יובל רביע
- נועם רביע
- נוי זעפרני
- זלטה קוסובסקי
- איתי הדר
- יובל בן יהודה
- סביון קיפר
- דור שפיר
- דניאל אשר כהן
- דודי שרון
- מתן רוזנברג
- מוטי אלקבץ
- נוי מעודי

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה