נכנס בליל שישי אל בית מדרש בירושלים והסב נזק במקום



חשוד פלסטיני שנכנס וסירב לעזוב את המקום, גרם נזק רב והשליך בין היתר חפצים לעבר השוטרים שנאלצו להשתמש בכוח על מנת להשלים מעצרו

צילום: דוברות המשטרה

בליל שישי לאחר חצות, התקבל דיווח למשטרה בסביבות השעה 02 על חשוד שנכנס אל תוך ישיבה, הוריד שם את בגדיו והחל גורם נזק רב בבית המדרש. ניסיונות של עובד התחזוקה ומנהל הישיבה לדבר אל ליבו במטרה להניאו ממעשיו, נתקלו בתגובה אלימה מצידו תוך השלכת חפצים שונים לעברם.

שוטרי תחנת לב הבירה שהוזעקו והגיעו במהירות למקום, סרקו אחר החשוד במתחם עד שהוא אותר מנסה להסתתר בין קולטי מערכת המיזוג לתקרה. כשהבחין בשוטרים, החל משליך לעברם חפצי מתכת, ירד ממקום מחבואו וניסה להכות בשוטרים באמצעות מוט ברזל.

בשל התנהגותו והסכנה שנשקפה ממעשיו, נאלצו השוטרים להשתמש באמצעי ריסון "טייזר" עד שהשלימו יחד עם כוחות נוספים שהוזעקו, את מעצרו של החשוד. בחיפוש על גופו אותרה תעודת זהות של אדם אחר שהתברר כי מדובר בקרוב משפחתו אליו נוהג להזדהות. בדיקה מעמיקה העלתה כי מדובר בחשוד (24) תושב חברון שברשותו אישור העסקה מוגבל לעבודה בבית חולים "מוקאסד" שבמזרח ירושלים ובהתנהלותו הפר את תנאי הרישיון, כאמור.

החשוד שנעצר הועבר לטיפול רפואי ולאחריו, הועבר לחקירה בתחנת המשטרה לב הבירה. אמש בצאת השבת, לבקשת המשטרה הוארך מעצרו בבית המשפט ב-3 ימים, במסגרתם ייבדק בידי גורמי רפואה נוספים והחקירה בעניינו נמשכת.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה