נחתם הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בין המרכז הרפואי הדסה לקופת חולים 'מאוחדת' במחוז ירושלים



קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים והמרכז הרפואי הדסה, שני ארגוני הרפואה הגדולים והמובילים בירושלים, חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי בניהם לטובת מבוטחי מאוחדת בירושלים והסביבה

בתמונה: הנהלת מאוחדת במחוז ירושלים והמרכז הרפואי הדסה

בפגישה מקצועית, שהתקיימה השבוע בין הנהלת מאוחדת במחוז ירושלים בראשותו של מנהל המחוז עופר משולם להנהלת בית החולים הדסה בהובלתו של מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה פרופ' רוטשטיין, סוכם על שיתוף פעולה רחב היקף בין מאוחדת להדסה, שיחל כבר במהלך החודש הקרוב.

שיתוף הפעולה בין הצדדים, כולל בין היתר את הרחבת האפשרויות לניתוחים וטיפולים במרפאות החוץ, הגדלת היקף הייעוץ הרפואי של רופאים מומחים בכל התחומים, הנגשת השירותים הרפואיים למבוטחי מאוחדת בהדסה עין כרם ובהדסה הר הצופים, חיבור בין מנהלי שרות הלקוחות של מאוחדת לצוותי הקבלה בכל המחלקות של בית החולים הדסה ופתיחת ערוצי תקשורת מהירים וזמינים בניהם. כמו כן מאוחדת והדסה סיכמו על שת"פ אסטרטגי רפואי משולב בהתמודדות מול נגיף הקורונה. בנוסף, בפגישה דנו הצדדים על קידום שיתוף פעולה מלא בין מאוחדת והדסה בבית החולים החדש שעתיד לקום בעיר בית שמש.

הצדדים אמורים לקיים פגישות עבודה קבועות לקידום ויישום שיתוף הפעולה, ייעול השרות המשותף והעמקת הקשר האישי בין ההנהלות.

מטעם 'מאוחדת' נכחו בפגישה, מנהל המחוז עופר משולם, הרופא המחוזי ד"ר מנחם ביתן, מנהל המגזר החרדי הארצי של הקופה משה ברים, ,מנהל השיווק המחוזי יהודה לוי ומנהלת כספים מחוזית גלית מנחם, מטעם 'הדסה' השתתפו בפגישה המנכ"ל פרופ' זאב רוטשטיין, המשנה למנכ"ל אורן לוי ומנהל אגף הכלכלה יורם פרדינרו.

מנכ"ל המרכז הרפואי הדסה פרופ' זאב רוטשטיין אמר בסיומה של הפגישה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם קופת חולים מאוחדת במחוז ירושלים ועל הקשר הישיר וההדוק בין שתי ההנהלות של הדסה ומאוחדת. מדובר בשיתוף פעולה אמיתי ונכון ,שנועד לקדם את שירותי הרפואה בירושלים וכן להעניק ללקוחות מאוחדת בירושלים והסביבה את השירותים הרפואיים המקצועיים הטובים ביותר". 

מנהל מאוחדת במחוז ירושלים עופר משולם, אמר בתום הפגישה: "קופ"ח מאוחדת, כגוף בריאות מוביל בירושלים רואה חשיבות רבה בשת"פ האסטרטגי עם ביה"ח הדסה לטובת לקוחות מאוחדת. אנו נמשיך ליצור שיתופי פעולה, על מנת להביא את מיטב השירותים הרפואיים לכלל מבוטחי מאוחדת בכל מקום".
 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה