נווה יעקב: שריפה פרצה בבניין מאולתר



חמישה צוותי כיבוי והצלה מכבאות והצלה לישראל תחנת "האומה" פעלו היום לפנות בוקר (רביעי) בשריפה שפרצה בבניין בן 4 קומות בשכונת נווה יעקב. אישה אחת פונתה במצב קל. נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה

סמוך לשעה 4:40 לפנות בוקר (רביעי), פרצה שריפה, במבנה ככל הנראה מאולתר שהוקם בכניסה לבניין מגורים. לוחמי האש שהוזנקו למקום, זיהו שריפה מפותחת שהתפשטה במהירות מהקומה התחתונה של הבניין אל כלל הבניין וכי בתוך הבניין ישנם מספר רב של אזרחים ובהם משפחות עם ילדים קטנים.

לוחמי האש פינו את כל האזרחים מהבניין, וחילצו לכודים שנלכדו בעשן הכבד והסמיך.

צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים

במקביל לפעולות החילוץ והפינוי של האזרחים, פעלו צוותי הכיבוי והחילוץ להשתלט על הלהבות ולמנוע את התפשטות האש לכלל הבניין ולמבנים סמוכים נוספים.

כתוצאה מהשריפה, נזק כבד נגרם לבניין ולמספר דירות בתוך הבניין.

צילום: כבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים
מדיווח של כוחות מד"א בשטח נמסר, כי אישה אחת מהמחולצות הזדקקה לטיפול רפואי לאחר ששאפה עשן והיא פונתה לבית החולים במצב קל.
בכבאות והצלה לישראל מחוז ירושלים נפתחה חקירה לבירור נסיבות פרוץ השריפה. 

רשף שלומי הרוש מפקד המשמרת שפיקד על הכוחות באירוע:  "פעלנו הבוקר בשריפה גדולה ומשמעותית שפרצה בבניין ברחוב דב בר-יקר בשכונת נווה יעקב.  הגענו והגבנו תוך זמן קצר לאירוע, ומיד התמקדנו בשני מאמצים עיקריים, חילוץ לכודים וטיפול בשריפה הגדולה שהתפתחה מתחתית הבניין אל תוך הבניין. "הודות למקצועיות ולנחישות של לוחמי האש, והסיוע של כוחות המשטרה ומד"א, נמנע אסון הבוקר בירושלים". 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה