מתקני משחקים חדשים, ריהוט רחוב ופיתוח נופי: נחנך גן וינגרטן המחודש בהר חומה



במסגרת העבודות, שודרגו 3 אתרים הנמצאים בגן והותקנו מתקני משחק וריהוט גן חדש. במקום בוצעו גם עבודות פיתוח נופי, שדרוג מערכת התאורה וכן הותקנו מצלמות להגברת הביטחון האישי ברחבי הפארק

ראש העיר ירושלים, משה ליאון, חנך אתמול (ד׳) את גן וינגרטן המשודרג בשכונת חומת שמואל (הר חומה). בטקס השתתפו גם מנכ"ל העירייה, איציק לארי, מנכ"ל חברת מוריה, גלעד בר-אדון, יו"ר המינהל הקהילתי ותושבי השכונה.

צילום: ארנון בוסאני

במסגרת העבודות, אשר בוצעו באמצעות חברת מוריה, שודרגו 3 אתרים הנמצאים בגן והותקנו מתקני משחק וריהוט גן חדש. במקום בוצעו גם עבודות פיתוח נופי, שדרוג מערכת התאורה וכן הותקנו מצלמות להגברת הביטחון האישי ברחבי הפארק. העבודות בפארק נמשכו כ-3 חודשים בעלות של כ-2 מיליון שקלים.

יצוין, כי השדרוג בוצע במסגרת מהפכת התשתיות, אשר מוביל ראש העיר, משה ליאון, ובמסגרתה פועלת העירייה לשדרוג התשתיות העירוניות בדגש על נראות המרחב הציבורי.

צילום: ארנון בוסאני

מהעירייה נמסר, כי בנוסף לגן המדובר, שודרג לאחרונה בשכונה גן מנחם ברש. גן נוסף, מרינוב, נמצא בימים אלו בתהליך שדרוג והעבודות לשדרוג ליכטנשטיין, הנמצא אף הוא בשכונה, יחלו על פי התכנון בסוף שנת 2021.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: ״שדרוג הגן הוא חלק מתהליך נסיקת איכות החיים העובר על העיר שלנו. נמשיך לתת דגש בין היתר על שיפור הנראות המרחב הציבורי, המתקנים, הפארקים, הגינות הציבוריות, הרחובות והרחבות. תושבי הר חומה היקרים – תתחדשו ותהנו!״.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה