מרפאה חדשה בשירות הווטרינרי בעלות של כ-600 אלף שקל



לאחר תכנון של שלוש שנים, אישרה העירייה הקמת מרפאה שתחליף את זו הקיימת סמוך להר החוצבים. במרפאה ייבנו: חדר ניתוח, חדר אשפוז וובו ציוד מתקדם לטיפול וניתוח בעלי החיים המוחזקים במתקן השירות הווטרינרי

מרפאה וטרינרית. צילום: פלאש90

עיריית ירושלים אישרה הקמת מרפאה חדשה בשירות הווטרינרי בעלות של כ-600 אלף שקל, מרפאה שתחליף את זו הקיימת, זאת לאחר תכנון ארוך של כשלוש שנים.

המרפאה תשתרע על שטח של כ-60 מ"ר, תכלול חדר ניתוח וחדר אשפוז ובו ציוד מתקדם לטיפול וניתוח בעלי החיים המוחזקים במתקן השירות הווטרינרי ואשר נאספים על ידי פקחי השירות במהלך פעילותם ברחבי העיר - 24 שעות ביממה. במרפאה תבנה גם מעבדה ובה ציוד לבדיקות דם ואבחון לטובת שיפור הטיפול בבעלי החיים ובריאותם.

הגדלת המרפאה תאפשר את הגדלת היקף עיקורי חתולי הרחוב בעיר והקטנת סבלם של חתולי הקהילה. המרפאה, כאמור, תבנה בתקציב של כ-600 אלף שקל, אשר אושר על ידי הנהלת העירייה.

המרפאה לא תהווה תחליף למרפאות הווטרינריות בעיר והשירות נועד רק לבעלי החיים המצויים בשטח השירות הווטרינרי.

השירות הווטרינרי קורא לכל תושבי העיר לבוא ולאמץ חבר על ארבע כי משפחה כן בוחרים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: התקציב החדש מתווסף לתקציב האכלת החתולים השנתי ומקדם את ההולכים על ארבע בירושלים עוד צעד. המרפאה החדשה תעזור להגביר את העיקורים והסירוסים ותאשר לשירות הווטרינרי העירוני להעניק שירות טוב יותר לבעלי החיים בעיר. אני קורא לכל תושבי ירושלים - בואו לאמץ".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה