מקריירה חברתית ועד הזדמנויות בהייטק



עיריית ירושלים תקיים יריד פיתוח קריירה לסטודנטים

צילום: פלאש 90
בצל הקורונה ועל רקע פתיחת שנת הלימודים האקדמית: עיריית ירושלים תקיים יריד פיתוח קריירה מיוחד לסטודנטים, הלומדים במוסדות השונים בעיר. 
היריד יתקיים בין ה-2-11 בנובמבר באמצעות מערכת ה'זום'. הוא יכלול מפגש עם זירות הקריירה השונות לרבות המגזר הציבורי, החברתי וההייטק וכן עם אנשי מפתח בתחומים אלו. 

לאורך היריד יתקיימו האירועים הבאים: 
- אירוע ההשקה במעמד ראש העיר ירושלים, משה ליאון, שיכלול הרצאה בנושא ניהול קריירה, "הסטארטאפ הבא הוא אתה", מפי היזם והשותף בג'ולט, ליאור פרנקל מנהל ויזם קהילת הפייסבוק הידועה "אנשי העולם החדש". עוד במהלך האירוע יוצג לסטודנטים לוח המשרות העירוני

- "החליפה הראשונה שלי"- אירוע שיחשוף את הסטודנטים למגזר הציבורי ולמשרות פתוחות בשירות המדינה ויתקיים בהשתתפות אבי חליבה, סגן נציב שירות המדינה למשרדי ממשלה ויחידות הסמך ונילי בן משה, מנהלת גיוס ואיתור מועמדים לשירות המדינה

- "עובדים בטוב" - אירוע חשיפה לפיתוח קריירה ויזמות במגזר השלישי בהשתתפות נועה אוחיון, יזמת קהילת המשרות החברתיות "דנה ונועה תעשו לי קריירה" ואדוה צור, יועצת תעסוקה במרכז הצעירים של ירושלים, אשר תציג את מפת התעסוקה של המגזר השלישי בעיר.

את היריד יחתום אירוע "האפי האוור" מיוחד, שיחשוף את הסטודנטים לקריירה בתחום ההייטק ויכלול הרצאה מפי רועי מונין, מקהילת Made In JLM שיסקור את שוק ההייטק הירושלמי ויציג אסטרטגיות כניסה אליו. בסופו של היריד יתקיים פאנל נציגי חברות הייטק ירושלמיות וביניהן אינטל, לייטריקס, אורקם ורפאל אשר ישיבו לשאלות משתתפים.

המעוניינים להשתתף ביריד מוזמנים להתעדכן באתר של מידע'לה: http://maydale.org.il/events/
כזכור, בשנת הלימודים התשפ"א החלו ללמוד בירושלים כ- 43,500 סטודנטים, גידול של 1500 לעומת שנה שעברה. 10,000 מתוכם הם סטודנטים שנה א'. 
ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני מברך על יריד פיתוח קריירה לסטודנטים, לא די בלעודד את הסטודנטים לבוא ללמוד בירושלים עלינו להראות להם שבירת ישראל היא גם קרקע לפיתוח קריירה משמעותית ומקום להקים משפחה. נפעל בכל דרך על מנת לעודד תעסוקת סטודנטים".



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה