מצלמות, מערכת כריזה ומערכת לספירת כמות המבקרים: שדרוג שוק מחנה יהודה



בצע השדרוג יארך כשבועיים בשעות הלילה והיום, והוא מתקיים בימי הסגר על מנת שיתאפשר ליישם את עבודות התשתית תוך מניעת פגיעה בסוחרים ובמבקרי השוק

עיריית ירושלים מובילה בימים אלו מבצע לשדרוג תשתיות וטיפול במפגעים בשוק מחנה יהודה. העבודות יכללו: הצבת מבנה שירותים ציבוריים נגישים בחניון כי"ח, יבוצעו טיפולים בריצוף שקוע, איטום הגגות והטבעת פס בטיחות צהוב.

צילום: מינהל תפעול- עיריית ירושלים

כמו כן, ניתנו התראות לסוחרים המבצעים עבירות בגגות ללא אישור, במטרה לשמור על ניקיון ואיטום. כמו כן הותקנו בשוק מצלמות ומערכת כריזה משודרגות וכן מערכת אוטומטית, הסופרת את כמות המבקרים על מנת לסייע בוויסות הקהל בימי קורונה ובאירועים יזומים.

בעירייה מסבירים כי מבצע השדרוג יארך כשבועיים בשעות הלילה והיום, והוא מתקיים בימי הסגר על מנת שיתאפשר ליישם את עבודות התשתית תוך מניעת פגיעה בסוחרים ובמבקרי השוק. לציין כי במסגרת המבצע יתקיימו עבודות ניקיון ושטיפה רחבות היקף ואף יוספו אשפתונים. כל אלה תחת כללי התו הסגול.

צילום: מינהל תפעול- עיריית ירושלים

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "עיריית ירושלים ממשיכה להוביל מהלכים רחבי היקף לשדרוג תשתיות וניקיון העיר על כלל אזוריה. שוק מחנה יהודה מהווה נקודה מרכזית וחשובה בעיר ואנו רואים בפעולות אלה חשיבות רבה לרווחת ציבור התושבים, הסוחרים והמבקרים במקום".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה