מצלמות האבטחה ברחבי העיר: הותקנו מצלמות נוספות



רשת מצלמות האבטחה בירושלים הולכת ומתרחבת- מדובר בפרויקט רחב היקף, שבוצע כבר במספר שכונות ברחבי העיר, השבוע סיימה העירייה להתקין בשכונת ימין משה

מצלמות אבטחה. צילום: פלאש 90

עיריית ירושלים סיימה השבוע להתקין מרכיבי ביטחון מגוונים בשכונת ימין משה. מדובר בצעד נוסף בפרויקט עירוני חוצה שכונות, שמטרתו להגביר את תחושת הביטחון של תושבי העיר וכמובן לסכל ולמנוע אירועים חריגים שונים.

בין מרכיבי הביטחון התקינה העירייה מצלמות מתקדמות אשר מעבירות את המתרחש בשכונה בשידור ישיר למוקד הביטחון העירוני וכן מערכת כריזה מתקדמת שמאפשרת למוקד להתערב באופן מיידי, תוך כדי התרחשות העבירה, ולסכלה בזמן אמת.  בתוך כך בוצעו גם פעולות גיזום והגברת התאורה בשכונות במטרה להעלות את תחושת הביטחון של תושבי העיר.

מדובר בפרויקט רחב היקף, שבוצע כבר במספר שכונות ברחבי העיר, ביניהן הגבעה הצרפתית, ארמון הנציב, רמות ועוד. הפרויקט צפוי להמשיך גם בשנת 2021, ולהתרחב לשכונות נוספות ברחבי העיר. יצוין כי עיריית ירושלים, בהובלת אגף חירום וביטחון, השקיעה בשנת 2020 -4.5 מיליון שקלים בהגברת אמצעי הביטחון ברחבי העיר.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "מדובר בצעד משמעותי נוסף, כחלק מתפיסת הביטחון הכוללת של העיר ירושלים. נמשיך לפעול על מנת להגביר את תחושת הביטחון של תושבי עיר וכן על מנת למנוע אירועים חריגים מכל סוג".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה