מצוינות חינוכית: תלמידות מירושלים זכו במקום הראשון בחידון המתמטיקה הארצי



נבחרת המתמטיקה של בית הספר הגימנסיה העברית בירושלים גברה על 34 נבחרות מכל רחבי הארץ - וקטפה את המקום הראשון בחידון המתמטיקה השנתי של ארגון "כל ישראל חברים-אליאנס". החידון הפגיש כ-800 תלמידות שהתמודדו עם מגוון חידות ושאלות מתמטיות לאחר תקופה של השקעה ולמידה ממושכת

צילומים: ליאור דסקל עבור אייקון

הישג חינוכי: תלמידות בית הספר הגימנסיה העברית בירושלים קטפו את המקום הראשון בחידון המתמטיקה הארצי של ארגון "כל ישראל חברים-אליאנס". החידון השנתי, שנערך במסגרת תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית", הפגיש כ-800 תלמידות שכבת ט' מ-35 בתי ספר ברחבי הארץ, ובמהלכו התחרו התלמידות במגוון שאלות מתמטיות לאחר תקופה ארוכה של השקעה ולמידה.

במסגרת החידון, התחרו התלמידות בשלושה חלקים: חידות מתמטיות, שאלות מתמטיות ותחרות נבחרות בתי ספר. את נבחרת הגימנסיה ייצגו בתחרות עדן בליץ, נועה קוינט, נועה צפריר ויערה לנגה. "אני מתרגשת ועדיין לא מאמינה שניצחנו", סיפרה אחת מתלמידות הגימנסיה. "אני שמחה שהצלחנו לשמור על רוח חברותית גם במצב תחרותי. נהניתי מאוד", שיתפה תלמידה אחרת.

בין השופטים בחידון היו אנשי ונשות חינוך ומתמטיקה, וכן בכירים ובכירות מחברות ענק כמו פאפאיה גלובל, מליו, אלביט, LifeSci Partners, קרן פוזן ישראל ועוד. את החידון הנחתה מרים שטילמן לזובסקי, השותפה בחברת Venture Capital, ובאירוע הופיעה הזמרת ואלרי חמאתי.

תוכנית "סודקות את תקרת הזכוכית" פועלת במטרה להעצים תלמידות בתחומי המדעים, הטכנולוגיה והמתמטיקה. התוכנית, הפועלת במסגרת ארגון "כל ישראל חברים-אליאנס", מעודדת מצוינות חינוכית ומקדמת נערות ללימודי 5-4 יח"ל במתמטיקה ובמקצועות מדעיים. מטרת התוכנית היא לפתוח עבורן את כל השערים ואופקי הבחירה באקדמיה, בצבא ובתעסוקה.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "תלמידות יקרות - אנחנו גאים בכן! ההישג המרשים של תלמידות הגימנסיה העברית בחידון המתמטיקה הארצי הוא עדות נוספת למצוינות החינוכית בירושלים. אנו מברכים את הצוות החינוכי בבית הספר ואת התלמידות הזוכות על ההשקעה הרבה. נמשיך לתמוך ולקחת חלק בתוכניות המקדמות מצוינות חינוכית ולפעול לקידום ההזדמנויות עבור כל תלמידות ותלמידי העיר".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה