מפקד מחוז י-ם במשטרה ורב הכותל המערבי קיימו פגישה לקראת חגי תשרי תשפ"ג



במסגרת היערכות מחוז ירושלים במשטרה לחגי תשרי תשפ״ג שיחלו בעוד כחודש, הזמין מפקד מחוז ירושלים במשטרה את רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים ומנכ"ל הקרן למורשת הכותל המערבי לפגישה במטה משטרת ירושלים

צילום: דוברות המשטרה

פגישה התקיימה אמש (רביעי) בראשות מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, ובהשתתפות מפקד מרחב דוד, נציגי סגל הפיקוד של מחוז ירושלים, מנכ״ל הקרן למורשת הכותל ונציגיהם.

בפגישה הוצגה ההיערכות לאבטחה וקליטת המשתתפים הרבים באירועים השונים, ויסות והכוונת הקהל הרב, היבטי התנועה והיערכות לשיתוף הפעולה לקראת ובמהלך החגים, בדגש על ראש השנה, אירועי הסליחות בעשרת ימי תשובה, יום הכיפורים, חג הסוכות, ימי חוה״מ אירוע ברכת הכהנים, מעמד זכר להקהל ושמחת תורה.

*מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן אמר:*
״אנחנו בעיצומן של ההכנות לקראת חגי תשרי, במטרה לאפשר למתפללים והמבקרים הרבים הצפויים להגיע בתקופה זו לירושלים ולמקומות הקדושים בפרט, לקיים את מצוות החגים שבאים עלינו לטובה. אני מברך על הפגישה, התיאום ושיתוף הפעולה לאורך השנה עם הקרן למורשת הכותל ויתר השותפים שלנו להיערכות. התכנון המוקפד והסנכרון בינינו - הם המפתח להצלחה. אנחנו נמשיך בהיערכות לפעילות מוגברת ברחבי העיר, במקומות הומי קהל, בעיר העתיקה וסביבתה, במקומות הקדושים ובכותל המערבי בכדי לאבטח, לשמור על הסדר ולהכווין את התנועה באזור ולתת מענה מיטבי לכל תרחיש תוך שמירה על מרקם החיים ככל שניתן. מטרתנו היא להבטיח שכל אדם שירצה להגיע לכותל המערבי בכל זמן - יהיה בטוח וירגיש בטוח״.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים שמואל רבינוביץ אמר: "העבודה הנפלאה של שוטרי משטרת ירושלים ראויה להערכה רבה של כולנו. לילות כימים עושים כל שניתן כדי לאבטח ולאפשר להמוני בית ישראל לפקוד את הכותל המערבי. אנחנו בפתח ימי הרחמים והסליחות, נעשה הכל כדי שכל יהודי באשר הוא יפקוד את הכותל המערבי. הרב בירך את השוטרים שישובו בשלום לביתם לאחר שמילאו את משימתם כראוי ואיחל שנה טובה ומבורכת להם ולכל בית ישראל."



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה