מנהיגי העולם בירושלים - המשטרה בהיערכות חסרת תקדים



כבר כמה שבועות שבמשטרת מחוז ירושלים שוקדים על ההכנות וההיערכות החגיגית, במבצע שזכה לכינוי "פני עתיד". יותר מ־6,000 שוטרים יאיישו את מערך האבטחה והליווי של 47 המשלחות הממלכתיות שיגיעו לארץ

מבצע ׳פני עתיד׳ יוצא לדרך: היום (רביעי) החלה משטרת ישראל בפעילות במתכונת מיוחדת בעקבות האירועים לציון 75 שנים לשחרור מחנה אושוויץ בהשתתפות עשרות נשיאים, ראשי מדינות, מלכים ואורחים רמי דרג שהחלו לפקוד את מדינת ישראל.

במסגרת המבצע שימשיך עד לסוף השבוע הנוכחי, אלפי שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים יתפרסו באזור נתב״ג, לאורך הצירים הבינעירונים המובילים לעיר ירושלים וברחבי העיר ירושלים, זאת במטרה לשמור על הביטחון, הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה, בהתאם להגעת ותנועת האורחים רמי הדרג ופמליותיהם.

צילום: דוברות המשטרה

היום (22.01), החל משעות הבוקר, תורגש תנועה ערה של רכבי ביטחון ומשטרה על כביש 1 לכיוון ירושלים, אשר יאבטחו ויבצעו ליווים ואבטחה של שיירות המשלחות ורמי הדרג. בתוך כך צפויים עומסים ושיבושי תנועה נקודתיים לכל אורכו של כביש מספר 1 לכיוון מזרח- ממחלף שפירים ועד הכניסה לירושלים.

בתוך העיר ירושלים, כמעט כל צירי התנועה ישארו פתוחים לתנועה לאורך היום. בשעות הערב, יחסמו לתנועה הרחובות ז'בוטינסקי והנשיא, וכן צפויים עומסי תנועה ברחובות הסמוכים אליהם. רחוב דוד המלך יחסם לתנועה באופן הרמטי, זרת החל מיום ד' בשעות הבוקר ועד יום ו׳.

צילום: דוברות המשטרה

המלצות לציבור:
🔹בשל עומסי התנועה הצפויים בעיר, משטרת ישראל ממליצה לציבור לעשות שימוש בתחבורה הציבורית, האוטובוסים והרכבת הקלה.

🔹יש להתאזר בסבלנות ולהישמע להוראות השוטרים ולהיות קשובים לעדכונים שיפורסמו מעת לעת בכלי התקשורת.

🔹משטרת ישראל תפרסם כל העת בדבר השינויים בהסדרי התנועה, ותבצע ויסות של התנועה לדרכים חלופיות.

🔹אנו מבקשים מציבור הנהגים לבחור בדרכים חלופיות ולהימנע מלהגיע לאזור בשעות החסימה.

🔹לציבור הנהגים מומלץ להעזר גם באפלקציות הניווט שיעודכנו בזמן אמת.

🔹אנו קוראים לציבור להתעדכן בכל עת בדבר שינויים בהסדרי התנועה גם באמצעות מוקד המידע הארצי של המשטרה שמספרו 110 או בערוצי הניו מדיה של משטרת ישראל.



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה